בקשה | למישהו יש kms ל office 2021
-
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר.. -
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר..פוסט זה נמחק! -
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר..@michaelyair אמר בבקשה | למישהו יש kms ל office 2021:
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר..יש כאן
https://mitmachim.top/topic/5155/אופיס-2016-2019-2021-להורדה-והתקנה-בהתאמה-אישית
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1635958370524-kms_vl_all_aio.zip -
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר..@michaelyair אמר בבקשה | למישהו יש kms ל office 2021:
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר.. -
@michaelyair אמר בבקשה | למישהו יש kms ל office 2021:
מחפש קראק לגירסא הנוכחית של אופיס 21...
מישהו יודע על משהו כזה? לא מצאתי בחיפוש של האתר..@a0533057932
יש לי את זה הוא לא יודע להפעיל 2021 -
@a0533057932
יש לי את זה הוא לא יודע להפעיל 2021@michaelyair אמר בבקשה | למישהו יש kms ל office 2021:
@a0533057932
יש לי את זה הוא לא יודע להפעיל 2021הוא יודע
מניסיון
בדקת בכלל מה הגרסה שיש לך כעת מול הגרסה שיש בפוסט?
ואם יש לך שגיאה ספציפית
זה נושא אחר לגמרי
תפתח שאלה ותכתוב KMS מציג לי שגיאה X
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות