בעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!
-
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש יש שם תקרא עד הסוף.
- לא הבנתי מתי אני מתקין את הקובץ שיש שם מיד שיורד? אחרי שאני מריץ תפקודה?
וגם בהתקנה עצמה לא הבנתי תשלבים!!! - הרצתי תפקודה שכתוב שם וזה כותב לי את הקוד הבא
t line:1 char:23
- Add-AppxPackage -Path <path_to_msixbundle_file>
-
~
The '<' operator is reserved for future use.
+ CategoryInfo : ParserError: (:) [], ParentContainsErrorRecordException
+ FullyQualifiedErrorId : RedirectionNotSupported - לא הבנתי מתי אני מתקין את הקובץ שיש שם מיד שיורד? אחרי שאני מריץ תפקודה?
-
@פרסום-כריש אתה לא ברור....
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש אתה לא ברור....
כתוב שם תורידו את הקובץ, ומיד אח"כ כתוב תפעילו פרוושיל כמנהל - אני מבין שזה מסוף ווינודס? - ולא כתוב לגבי ההתקנה כלום!!!
וחוץ מזה יש גם שגיאה בזמן שאני עושה תפקודה!!!
t line:1 char:23- Add-AppxPackage -Path <path_to_msixbundle_file>
-
~
The '<' operator is reserved for future use.
+ CategoryInfo : ParserError: (:) [], ParentContainsErrorRecordException
+ FullyQualifiedErrorId : RedirectionNotSupported -
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש אתה לא ברור....
כתוב שם תורידו את הקובץ, ומיד אח"כ כתוב תפעילו פרוושיל כמנהל - אני מבין שזה מסוף ווינודס? - ולא כתוב לגבי ההתקנה כלום!!!
וחוץ מזה יש גם שגיאה בזמן שאני עושה תפקודה!!!
t line:1 char:23- Add-AppxPackage -Path <path_to_msixbundle_file>
-
~
The '<' operator is reserved for future use.
+ CategoryInfo : ParserError: (:) [], ParentContainsErrorRecordException
+ FullyQualifiedErrorId : RedirectionNotSupported -
@פרסום-כריש אתה כותב את השגיאה לא ברור, תכתוב את כולה כקוד
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש אתה כותב את השגיאה לא ברור, תכתוב את כולה כקוד
אין לי מושג איך עושים כקוד
אני מעתיק ישירות מהתוכנה
הנה צילום מסך

-
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש אתה כותב את השגיאה לא ברור, תכתוב את כולה כקוד
אין לי מושג איך עושים כקוד
אני מעתיק ישירות מהתוכנה
הנה צילום מסך

-
@פרסום-כריש לא כתבת את השם של קובץ ההתקנה.
העתקת את הפקודה בלי להבין את משמעותה.@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש לא כתבת את השם של קובץ ההתקנה.
העתקת את הפקודה בלי להבין את משמעותה.@מישהו12
מה הנתיב שאני אמור לכתוב בסוגריים??? -
@מישהו12 אמר בבעיה | אני מנסה להעלות את האפלקציה לעורך APK ומקבל שגיאה... עזרה!:
@פרסום-כריש לא כתבת את השם של קובץ ההתקנה.
העתקת את הפקודה בלי להבין את משמעותה.@מישהו12
מה הנתיב שאני אמור לכתוב בסוגריים??? -
@פרסום-כריש את הנתיב של הקובץ המיניפסט (בלי ה <>)
-
@mefateach אין שם מניפסט זה קובץ מקומפל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות