בעיה | לא מצליח לשלם באלי אקספרס
-
כאשר אני מגיע לעמוד התשלום ולוחץ על כרטיסי אשראי מופיעה לי הודעה בסינית שהאתר עמוס או משהו כזה

-
כאשר אני מגיע לעמוד התשלום ולוחץ על כרטיסי אשראי מופיעה לי הודעה בסינית שהאתר עמוס או משהו כזה

@משה-אקספרס גם לי היה את הבאג הזה לאחרונה, הלכתי על פייפל
-
@משה-אקספרס גם לי היה את הבאג הזה לאחרונה, הלכתי על פייפל
@חראשו גם פייפל לא עובד. אותה תגובה
-
@חראשו גם פייפל לא עובד. אותה תגובה
@משה-אקספרס יש לך חשבון פייפל רשום?
-
@משה-אקספרס יש לך חשבון פייפל רשום?
@חראשו לא
אבל לא נראה לי שזה יעזור
יש לך מושג איפה הבאג ואיך מתקנים אותו? -
@חראשו לא
אבל לא נראה לי שזה יעזור
יש לך מושג איפה הבאג ואיך מתקנים אותו?@משה-אקספרס איך אתה בדיוק רוצה לשלם עם פייפל, אם אין לך חשבון שם...
-
@משה-אקספרס איך אתה בדיוק רוצה לשלם עם פייפל, אם אין לך חשבון שם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות