שאלה | הודעות שנקראו במייל
-
מסומן לי בדואר נכנס במייל על הודעות שלא קראתי-(המספרים ליד הדואר נכנס) ובפועל, קראתי את כל ההודעות.
למה זה ככה?@miryamr
תלחץ על ההודעה, ואח"כ תלחץ על הודעה אחרת (כלומר "לדפדף")זה באג ב"דואר" של חלונות...
אם לא הולך, תגיד למישהו שישלח לך הודעה חדשה, ותעשה מה שאמרתי...
מוזר.... אבל זה מה יש...
בהצלחה
-
מסומן לי בדואר נכנס במייל על הודעות שלא קראתי-(המספרים ליד הדואר נכנס) ובפועל, קראתי את כל ההודעות.
למה זה ככה?פוסט זה נמחק! -
@yeshivisher אמר בשאלה | הודעות שנקראו במייל:
כנראה אני לא הסברתי את עצמי טוב.
העיניין הוא שאני לא מוצא ההודעה שלא נקראה.
ומסומן לי מספר ליד הדואר נכנס.אה, וקרא תהילים קכ"א... זה בטח יעזור.
בטוח!!!
-
@yeshivisher אמר בשאלה | הודעות שנקראו במייל:
כנראה אני לא הסברתי את עצמי טוב.
העיניין הוא שאני לא מוצא ההודעה שלא נקראה.
ומסומן לי מספר ליד הדואר נכנס.אה, וקרא תהילים קכ"א... זה בטח יעזור.
בטוח!!!
@miryamr הבנתי, עניתי גם על זה, תבקשי ממישהו שישלח לך הודעה ותעשה מה שאמרתי
בהצלחה
-
@yeshivisher אמר בשאלה | הודעות שנקראו במייל:
כנראה אני לא הסברתי את עצמי טוב.
העיניין הוא שאני לא מוצא ההודעה שלא נקראה.
ומסומן לי מספר ליד הדואר נכנס.אה, וקרא תהילים קכ"א... זה בטח יעזור.
בטוח!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות