בקשה | אשמח אם משהוא יעלה
-
יש פה 3 גרסאות של אספלט 8
אני לא יודע מה מהם עובד ללא אינטרנט
בדקו וראו כי טוב הוא (1.5 GB)https://drive.google.com/drive/folders/1Z7O-ZkAprXjfcxc3RlhAlnLOgI33RRSA
אם זה נחסם אני יצור עותק
@יוסי-הגאון נחסם לפני שראיתי
️
️
️ -
@יוסי-הגאון נחסם לפני שראיתי
️
️
️@ppp אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון נחסם לפני שראיתי
️
️
️אוקיי
אני יצור עותק עם כוכביות
שבוע טוב וחג מקולל
אבל תזכיר לי אני טרוד בעוד דברים ומטבע הדברים שאשכח
-
@ppp אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון נחסם לפני שראיתי
️
️
️אוקיי
אני יצור עותק עם כוכביות
שבוע טוב וחג מקולל
אבל תזכיר לי אני טרוד בעוד דברים ומטבע הדברים שאשכח
@יוסי-הגאון הריני מזכיר
רק בגלל שלא הבנתי מתי עלי להזכיר
ולכן קבל את התנצלותי הכנה אם הזכרתי בזמן שאינו נכון..
-
-
@יוסי-הגאון
את מה להוריד? -
@יוסי-הגאון
את מה להוריד?@100ches אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון
את מה להוריד?יש בקישור כוכביות, תפתח את הקישור, ותמחק את הכוביות
-
@100ches אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון
את מה להוריד?יש בקישור כוכביות, תפתח את הקישור, ותמחק את הכוביות
@יוסי-הגאון
פתחתי ויש בדרייב שלשה קבצים ? -
@יוסי-הגאון
פתחתי ויש בדרייב שלשה קבצים ?@100ches אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון
פתחתי ויש בדרייב שלשה קבצים ?כן, אלה הם המשחקים
-
@100ches אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון
פתחתי ויש בדרייב שלשה קבצים ?כן, אלה הם המשחקים
@יוסי-הגאון
תודה.
אולי אתה יודע למה זה כזה כבד? -
@יוסי-הגאון
תודה.
אולי אתה יודע למה זה כזה כבד?@100ches אמר בבקשה | אשמח אם משהוא יעלה:
@יוסי-הגאון
תודה.
אולי אתה יודע למה זה כזה כבד?בגלל שזה עם גרפיקה מעולה, וגם עם מנגינה מעוצבת , ועוד.
-
@יוסי-הגאון חסום. אפשר לשלוח לי למייל k029990299@gmail.com
תודה על כל החומר שאתה מעלה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות