בקשה | תוכנה להחזיר את התפריט של WIN 10 ב WIN11
-
הורדתי את הכלי הזה מהערוץ של ירון, ולא הולך:

אם אפשר תוכנה עם KEY או CRACK וכדו'.
@yeshivisher יש כלי של sordum שעושה את העבודה
Backup Start Menu Layout v1.5
-
@yeshivisher יש כלי של sordum שעושה את העבודה
Backup Start Menu Layout v1.5
פוסט זה נמחק! -
@yeshivisher יש כלי של sordum שעושה את העבודה
Backup Start Menu Layout v1.5
@kingyos
לא הצלחתי להוריד -
@kingyos
לא הצלחתי להוריד -
-
@kingyos
נראה לי זה רק גיבוי של התפריט, לא החלפה... -
@kingyos
נראה לי זה רק גיבוי של התפריט, לא החלפה...@yeshivisher צודק, חשבתי להביא לך כלי קטן אבל זה אכן תוכנת גיבוי לאתחל.
ישנם הרבה תוכנות של התחל, שם בטוחני שיש אפשרות כזאת:
https://mitmachim.top/topic/22777/להורדה-אוסף-תוכנות-לשולחן-עבודה-ודברים-נלווים#הנווט ל - כפתור התחל
אם אתה רוצה, יש מדריכים שמסבירים איך לעשות את זה ידני:
https://www.lifewire.com/classic-start-menu-in-windows-11-5189891
https://www.technipages.com/windows-11-how-to-get-the-old-start-menu-back
https://www.thewindowsclub.com/switch-back-to-the-classic-start-menu-in-windows-11 -
@yeshivisher צודק, חשבתי להביא לך כלי קטן אבל זה אכן תוכנת גיבוי לאתחל.
ישנם הרבה תוכנות של התחל, שם בטוחני שיש אפשרות כזאת:
https://mitmachim.top/topic/22777/להורדה-אוסף-תוכנות-לשולחן-עבודה-ודברים-נלווים#הנווט ל - כפתור התחל
אם אתה רוצה, יש מדריכים שמסבירים איך לעשות את זה ידני:
https://www.lifewire.com/classic-start-menu-in-windows-11-5189891
https://www.technipages.com/windows-11-how-to-get-the-old-start-menu-back
https://www.thewindowsclub.com/switch-back-to-the-classic-start-menu-in-windows-11@kingyos
זה המלא/פרוץ?
. -
@kingyos
זה המלא/פרוץ?
.@yeshivisher פרוץ.
רק להבא, אם לא כתוב מקור של אתר הבית של התוכנה, אז מדובר בתוכנה עם פריצה בפנים. -
@yeshivisher פרוץ.
רק להבא, אם לא כתוב מקור של אתר הבית של התוכנה, אז מדובר בתוכנה עם פריצה בפנים.@kingyos

הפעלתי קראק ולא עובד. -
י יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - תוכנות ב-
-
@kingyos

הפעלתי קראק ולא עובד. -
@yeshivisher צודק, חשבתי להביא לך כלי קטן אבל זה אכן תוכנת גיבוי לאתחל.
ישנם הרבה תוכנות של התחל, שם בטוחני שיש אפשרות כזאת:
https://mitmachim.top/topic/22777/להורדה-אוסף-תוכנות-לשולחן-עבודה-ודברים-נלווים#הנווט ל - כפתור התחל
אם אתה רוצה, יש מדריכים שמסבירים איך לעשות את זה ידני:
https://www.lifewire.com/classic-start-menu-in-windows-11-5189891
https://www.technipages.com/windows-11-how-to-get-the-old-start-menu-back
https://www.thewindowsclub.com/switch-back-to-the-classic-start-menu-in-windows-11@kingyos אמר בבקשה | תוכנה להחזיר את התפריט של WIN 10 ב WIN11:
אם אתה רוצה, יש מדריכים שמסבירים איך לעשות את זה ידני:
https://www.lifewire.com/classic-start-menu-in-windows-11-5189891למיטב ידיעתי התיקון דרך הרישום כבר לא עובד, אשמח אם מישהו יתקן אותי מנסיון (לאחרונה)
-
@yeshivisher תחלץ ואז תפעיל
@צדיק-תמים
הפעלתי את הקראק, מה קשור חילוץ, זה עשה DONE -
@yeshivisher תחלץ ואז תפעיל
-
@צדיק-תמים
הפעלתי את הקראק, מה קשור חילוץ, זה עשה DONE@yeshivisher אמר בבקשה | תוכנה להחזיר את התפריט של WIN 10 ב WIN11:
זה עשה DONE
@yeshivisher אמר בבקשה | תוכנה להחזיר את התפריט של WIN 10 ב WIN11:
הפעלתי קראק ולא עובד.
תחליט...
אגב
התקנת בכלל קודם את התוכנה בגרסת הנסיון? כמו שזה נראה זה רק פריצה לרשיון, לא תוכנה בגרסה פרוצה -
@yeshivisher כתוב לך להפעיל מחדש את המחשב
-
@yeshivisher כתוב לך להפעיל מחדש את המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



