בירור | שינוי זמן העברה לתא קולי
-
יש פלאפונים שאפשר להגדיר את זה בתוך המכשיר,
ביאנג לא מצאתי.
סלקום אמרו לי שזה רק בהגדרות בתוך הפלאפון.
מה אפשר לעשות?
תודה! -
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | שינוי זמן העברה לתא קולי:
@הכריש אין את זה ביאנג ואין לך גם איך לעשות את זה דרך הפלאפון עצמו
כלומר, אין פתרון?
מה יקרה אם אני יכניס את הסים למכשיר אחד ויגדיר, ההגדרה תישמר ליאנג, או שזה ברמת מכשיר? -
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | שינוי זמן העברה לתא קולי:
@הכריש תשים את הסים בפלאפון אחר שיש אפשרות תגדיר את זה ותחזיר ליאנג
מדוע ביאנג בהגדרות להפניית שיחה לתא קולי הוא לא נותן אפשרות וכותב שגיאה ברשת!!
-
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | שינוי זמן העברה לתא קולי:
@הכריש תשים את הסים בפלאפון אחר שיש אפשרות תגדיר את זה ותחזיר ליאנג
מדוע ביאנג בהגדרות להפניית שיחה לתא קולי הוא לא נותן אפשרות וכותב שגיאה ברשת!!
@אחד-אלוקינו אמר בבירור | שינוי זמן העברה לתא קולי:
@יוסל-ה-0 אמר בבירור | שינוי זמן העברה לתא קולי:
@הכריש תשים את הסים בפלאפון אחר שיש אפשרות תגדיר את זה ותחזיר ליאנג
מדוע ביאנג בהגדרות להפניית שיחה לתא קולי הוא לא נותן אפשרות וכותב שגיאה ברשת!!
אתה מנסה הפניה למספר שבפלאפון אחר עבד לך?
שים לב שחוץ מסלקום הפניה למספר נייח לא אפשרית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות