באג | F1 F2 וכו לא עובדים אצלי.
-
זה עובד רק עם לחיצה יחד עם הFN
אני רציתי לשאול אם יש כזה דבר שזה יעבוד בלי לחיצה גם על ה FN וגם למשל על F1? -
@android-0 לא.
יש לי דל. -
זה עובד רק עם לחיצה יחד עם הFN
אני רציתי לשאול אם יש כזה דבר שזה יעבוד בלי לחיצה גם על ה FN וגם למשל על F1?@miryamr אמר בבאג | F1 F2 וכו לא עובדים אצלי.:
@android-0 לא.
יש לי דל.אצלי בדל כדי לשנות את זה לוחצים על לחצן FN + ESC תנסה..
-
@android-0 לא.
יש לי דל. -
@miryamr אמר בבאג | F1 F2 וכו לא עובדים אצלי.:
@android-0 לא.
יש לי דל.אצלי בדל כדי לשנות את זה לוחצים על לחצן FN + ESC תנסה..
-
@android-0 לי יש לנובו
-
@android-0 לי יש לנובו
-
@miryamr אמר בבאג | F1 F2 וכו לא עובדים אצלי.:
@android-0 לא.
יש לי דל.אצלי בדל כדי לשנות את זה לוחצים על לחצן FN + ESC תנסה..
-
@bbn מצוין!
ככה זה עובד.
אז לא הבנתי איך הוא יודע מה לעשות כל פעם.?
הרי יש 2 פקודות בלחצן אחד.@miryamr
המקש שאמרתי FN ּ+ ESC זה בעצם אפשרות לבחור או שהמקשים יעבדו רגיל F1 F2 וכו
וכדי ללחוץ על האפשריות הנוסופות כמו להגביה ווליום וכו אז צריך ללחוץ עם מקש הFN
או הפוך לבחור שבררית מחדל של המקשים זה האפשריות הנוסופות וכדי ללחוץ על F1 F2 צריך ביחד עם מקש FN -
@miryamr
המקש שאמרתי FN ּ+ ESC זה בעצם אפשרות לבחור או שהמקשים יעבדו רגיל F1 F2 וכו
וכדי ללחוץ על האפשריות הנוסופות כמו להגביה ווליום וכו אז צריך ללחוץ עם מקש הFN
או הפוך לבחור שבררית מחדל של המקשים זה האפשריות הנוסופות וכדי ללחוץ על F1 F2 צריך ביחד עם מקש FN
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות