המשחק לא עובד
-
@דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:
@DANI123 מיקרוסופט כותבים שזה חלק מהעדכון הכללי ואין אפשרות בנפרד אני לא יכול לעדכן הכל (חיבור לפי שימוש) אשמח אם תשלח את הקובץ הספציפי עם הוראות תודה רבה
https://download.microsoft.com/download/1/7/1/1718CCC4-6315-4D8E-9543-8E28A4E18C4C/dxwebsetup.exe קישור ישיר להורדה תגיד לי אם עובד לך
-
@דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:
NEED FOR SPEED RIVALS 2013
http://46.4.12.164/protected/Need_For_Speed_Rivals.zip?md5=uSudoGhJqd5pMRcELvkt4w&expires=1585668409
-
@דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:
NEED FOR SPEED RIVALS 2013
http://46.4.12.164/protected/Need_For_Speed_Rivals.zip?md5=uSudoGhJqd5pMRcELvkt4w&expires=1585668409
-
@דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:
NEED FOR SPEED RIVALS 2013
http://46.4.12.164/protected/Need_For_Speed_Rivals.zip?md5=uSudoGhJqd5pMRcELvkt4w&expires=1585668409
@ANGUI אמר בהמשחק לא עובד:
@דוד-דוד אמר בהמשחק לא עובד:
NEED FOR SPEED RIVALS 2013
http://46.4.12.164/protected/Need_For_Speed_Rivals.zip?md5=uSudoGhJqd5pMRcELvkt4w&expires=1585668409
הדף לא זמין...
-
קודם כל תפתח את המאפיינים ש להקיצור דרך על השולחן עבודה ותוסיף אחרי השם של הקיצור את זה
-RenderDevice.Dx11Enable 0 -
-
תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים אבל שום דבר לא עוזר אז השגתי מחשב אחר ווינדוס 7 והוא מעלה את ההודעה הזאת

-
@דוד-דוד תוריד את RldOrigin.dll ותכניס אותו לתיקיות:
C:\Windows\System32
C:\Windows\SysWOW64
תכניס את הקובץ שהבאתי לשתי התיקיות הנ''ל ואז תפעיל את המשחק מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
למה?
והקובץ הקודם ששלחת מופיע בתור ארכיון פגום ניסיתי להתקין וכתב לי


לא עוזר