עזרה | עזרה בהתקנת IGO ביאנג
-
אני מתקין את האפליקציה ואז הוא "מחפש קליטת לויינים" ואחרי דקה האפליקציה נסגרת..
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד
אגב ראיתי ש
@אבא-לו ישלו דרך לעזור אבל אין לי אפשרות שליחת הודעות בצאט היות ואני משתמש חדש
בתודה מראש -
אני מתקין את האפליקציה ואז הוא "מחפש קליטת לויינים" ואחרי דקה האפליקציה נסגרת..
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד
אגב ראיתי ש
@אבא-לו ישלו דרך לעזור אבל אין לי אפשרות שליחת הודעות בצאט היות ואני משתמש חדש
בתודה מראש@123456789101112 אמר בעזרה | עזרה בהתקנת IGO ביאנג:
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד
כנראה יש לך את החדש, ובחדש יש את הבעיות הנ"ל, תתקין את הישן?
-
@123456789101112 אמר בעזרה | עזרה בהתקנת IGO ביאנג:
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד
כנראה יש לך את החדש, ובחדש יש את הבעיות הנ"ל, תתקין את הישן?
@שמואל-ש דבר ראשון אבא לו כתב שיש לו איך לעזור בחדש ודבר שני אני לא מצליח להוריד את הישן אם תוכל תביא לי קישור לדרייב
-
אני מתקין את האפליקציה ואז הוא "מחפש קליטת לויינים" ואחרי דקה האפליקציה נסגרת..
מי שיוכל לעזור לי אשמח מאוד
אגב ראיתי ש
@אבא-לו ישלו דרך לעזור אבל אין לי אפשרות שליחת הודעות בצאט היות ואני משתמש חדש
בתודה מראש@123456789101112 הפיתרון היא כך
זה ידוע שהיאנג עושה בעיות עם קליטת לווינים
אז מה שעושים: מתקינים אפליקצייה בשם gps locker prime.apk
ומחכים שהוא יקלוט את המיקום ואז אפשר לפתוח את החדש וזה עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות