בעיה | תוכנת מובימב שלא מזהה נוקיה c2 בusb בווינדוס 7
-
יש לי מחשב של ווינדוס 7 הום והתקנתי עליו את תוכנת מובימב ועכשיו והתקנתי את הדרייברים מהפורום ובכל זאת התוכנה לא מזהה את הפלאפון בusb (אין לי במחשב בלוטוס) מה עושים??
-
יש לי מחשב של ווינדוס 7 הום והתקנתי עליו את תוכנת מובימב ועכשיו והתקנתי את הדרייברים מהפורום ובכל זאת התוכנה לא מזהה את הפלאפון בusb (אין לי במחשב בלוטוס) מה עושים??
@ephraum-tzvi לא מזהה כלל או שלא פותח את תיקיית האימייג' של המכשיר?
-
@ephraum-tzvi לא מזהה כלל או שלא פותח את תיקיית האימייג' של המכשיר?
@שלמה-ווייס לא מזהה בכלל
-
E ephraum tzvi סימן נושא זה כשאלה ב
-
@שלמה-ווייס לא מזהה בכלל
@ephraum-tzvi גם לי יש את הבעיה הזו מי שיוכל לעזור תודה רבה לו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות