המלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...)
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher אהבתי את הרעיון שלא נתת אפשרות להצביע נגד האפליקציות אלא רק לטובתם

-
@yeshivisher אהבתי את הרעיון שלא נתת אפשרות להצביע נגד האפליקציות אלא רק לטובתם

@thmhe
הסתפקתי בירידה של "נחמד..."
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher אחלה אם תוסיף חנות אפליקציות כשרה זה יהיה ממש פצצה!!!
-
@yeshivisher אחלה אם תוסיף חנות אפליקציות כשרה זה יהיה ממש פצצה!!!
@אמתלאי
כושר פליי טוב? -
@אמתלאי
כושר פליי טוב?פוסט זה נמחק! -
@אמתלאי
כושר פליי טוב?@yeshivisher מחפש משהו חינימי....
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher למה כושר פליי קשור אליך גם???
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher יפה מאוד ומושקע מאוד תצליח.
:::
אגב רעיון לשיפור ... [לא אומר שלא טוב רק תמיד יש את אלו שיגידו את זה אז אקדים אותם
]
את המסך פתיחה הייתי מציע לתת קצת יותר גרפיקה כי זה אחד הדברים שגם קובעים אם ימשיכו להכנס לאפליקציה שלך או שרק יציצו שם לרגע .הייתי מציע להחליף את הגופנים וגם שהתמונה תהיה קצת יותר בהירה. ובכלל שכל הטקסט יתנקז ללוגו אחד אבל זה רק הערת שוליים חוץ מזה הכל מדהים כל הכבוד.:::
-
@דודי-קב
צריך אינטרנט, אבל עשיתי שהמטמון יעבוד, כלומר זה "אינטרנט" רק בשביל התפריטים ורשימת המשחקים.אני יכול לעשות משחק לפי בקשתכים שיפעל גם ללא צורך באינטרנט.
-
@דודי-קב
צריך אינטרנט, אבל עשיתי שהמטמון יעבוד, כלומר זה "אינטרנט" רק בשביל התפריטים ורשימת המשחקים.אני יכול לעשות משחק לפי בקשתכים שיפעל גם ללא צורך באינטרנט.
-
@yeshivisher יפה מאוד ומושקע מאוד תצליח.
:::
אגב רעיון לשיפור ... [לא אומר שלא טוב רק תמיד יש את אלו שיגידו את זה אז אקדים אותם
]
את המסך פתיחה הייתי מציע לתת קצת יותר גרפיקה כי זה אחד הדברים שגם קובעים אם ימשיכו להכנס לאפליקציה שלך או שרק יציצו שם לרגע .הייתי מציע להחליף את הגופנים וגם שהתמונה תהיה קצת יותר בהירה. ובכלל שכל הטקסט יתנקז ללוגו אחד אבל זה רק הערת שוליים חוץ מזה הכל מדהים כל הכבוד.:::
@יהושע-זופניק
ת'אמת אני לא גרפיקאי, אז תזרום
אם יש לך גרפיקה להביא לי, אשמח לראות דוגמית...
-
@דודי-קב
תביא לי רשימה של משחקים שאתה מעוניין בהם, שאכין אותם תוך חודש. -
@דודי-קב
תביא לי רשימה של משחקים שאתה מעוניין בהם, שאכין אותם תוך חודש. -
י יוסי מחשבים מחק נושא זה ב
-
י יוסי מחשבים שחזר נושא זה ב
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות