בעיה | אפליקציית מצלמה ווינדוס 10
-
פתחתי אותה עכשיו, והוא מראה לי ככה:

כמובן ניסיתי ללחוץ על F10 אבל לא עוזר


(בזום הוא מראה מסך שחור.)
אה כמובן בהגדרות זה מופיע בסדר

(לא גזרתי מסך, אבל זה בהרשאה לכל האפליקציות הרצויות)הפעלתי מחדש ועדיין לא עובד.
אשמח לעזרה.
תודה!עריכה:
ב"ה הסתדר דרך lenovo vantage. -
מ מתכנתת סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מתכנתת מחק נושא זה ב
-
מ מתכנתת סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מתכנתת שחזר נושא זה ב
-
פתחתי אותה עכשיו, והוא מראה לי ככה:

כמובן ניסיתי ללחוץ על F10 אבל לא עוזר


(בזום הוא מראה מסך שחור.)
אה כמובן בהגדרות זה מופיע בסדר

(לא גזרתי מסך, אבל זה בהרשאה לכל האפליקציות הרצויות)הפעלתי מחדש ועדיין לא עובד.
אשמח לעזרה.
תודה!עריכה:
ב"ה הסתדר דרך lenovo vantage.@מתכנתת
צלם לי מסך של המצלמה ו"מערכת" ב,מנהל ההתקנים"אם תרצה, אסדר לך את זה עם שליטה מרחוק UltraViwer.
-
@מתכנתת
צלם לי מסך של המצלמה ו"מערכת" ב,מנהל ההתקנים"אם תרצה, אסדר לך את זה עם שליטה מרחוק UltraViwer.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות