בקשת מידע | בקשת מידע | החלפת תפריט בסי 2
-
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס? -
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס?@איש-פשוט-מאוד התוכנה קוראת את הטלפון?
-
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס?@איש-פשוט-מאוד
דרך היו אס בי -
@איש-פשוט-מאוד
דרך היו אס בי@עזיז תתקין נוקיה סייט
מנסיון הדרייברים שם הכי טובים -
@עזיז תתקין נוקיה סייט
מנסיון הדרייברים שם הכי טובים@איש-פשוט-מאוד
מה זה -
@איש-פשוט-מאוד
מה זה@עזיז תחפש בפורום
אם תסתבך אני ינסה לעזור
זה תוכנה של נוקייה שמיועדת לחבר את הפלאפון למחשב -
@איש-פשוט-מאוד התוכנה קוראת את הטלפון?
-
פוסט זה נמחק!
-
@עזיז יש שם בתפריט בצד שמאל בלוטוס
ואתה נכנס וסורק התקנים ובוחר את הפלאפון ואז הוא מופיע בתפריט הראשי -
@עזיז יש שם בתפריט בצד שמאל בלוטוס
ואתה נכנס וסורק התקנים ובוחר את הפלאפון ואז הוא מופיע בתפריט הראשי@איש-פשוט-מאוד
אני לחצתי על הסמל של בלוטוס וזה מה שנפתח לי
-
@איש-פשוט-מאוד
אני לחצתי על הסמל של בלוטוס וזה מה שנפתח לי
-
@איש-פשוט-מאוד
אני לחצתי על הסמל של בלוטוס וזה מה שנפתח לי
-
@יצחק-א תדליק את הבלוטוס ותחבר אותו לפלאפון
ואחר כך תכנס לתיקייה הזאת

ותאשר הכל לפי הסדר ואז הפלאפון אמור להופיע ככה

-
@עזיז פשוט תגרור אותו לאיפה שאתה רוצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות