בקשת מידע | בקשת מידע | החלפת תפריט בסי 2
-
אשמח מאוד אם מישהו ייתן לי הסבר מפורט איך להחליף תפריט בסי 2 - להוריד מהתפריט את ההודעות אינטרנט חנות ודפדפן ושיישאר היישומים מדיה כולל רדיו גלריה והשאר
קראתי הרבה פוסטים וניסיתי הרבה ולא הצלחתי. תודה מראש!
-
@mnm-mm יש לך במדריכים תפריטים מוכנים שיכולים להתאים לך
@איש-פשוט-מאוד נכנסתי לקובץ עצמו ושיניתי איך שכתוב במדריכים אבל אני לא מוצא את השורה של הדוא"ל בשביל להסיר אותו
-
@עזיז התקנת דרייברים?
-
@עזיז התקנת דרייברים?
@איש-פשוט-מאוד כן את כולם
-
@איש-פשוט-מאוד כן את כולם
@עזיז ואיך אתה מחבר למחשב, דרך בלוטוס?
-
@עזיז ואיך אתה מחבר למחשב, דרך בלוטוס?
@איש-פשוט-מאוד
לא דרך היו אס בי
ועשיתי את מה שהוא אמר בסוף בהגדרות של התוכנה -
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס? -
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס?@איש-פשוט-מאוד התוכנה קוראת את הטלפון?
-
@עזיז אז איך אתה רוצה שהוא יתחבר
בלוטוס?@איש-פשוט-מאוד
דרך היו אס בי -
@איש-פשוט-מאוד
דרך היו אס בי@עזיז תתקין נוקיה סייט
מנסיון הדרייברים שם הכי טובים -
@עזיז תתקין נוקיה סייט
מנסיון הדרייברים שם הכי טובים@איש-פשוט-מאוד
מה זה -
@איש-פשוט-מאוד
מה זה@עזיז תחפש בפורום
אם תסתבך אני ינסה לעזור
זה תוכנה של נוקייה שמיועדת לחבר את הפלאפון למחשב -
@איש-פשוט-מאוד התוכנה קוראת את הטלפון?
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות