דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. HTML5
  8. עזרה הדדית - HTML
  9. בירור | שערי חליפין בhtml

בירור | שערי חליפין בhtml

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - HTML
22 פוסטים 4 כותבים 696 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסי רחמים

    @מוטי-אורן יש לי רקע
    וזה לא יעזור שאני ילמד אם כרום לא נותן להריץ

    מוטי אורןמ מנותק
    מוטי אורןמ מנותק
    מוטי אורן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @יוסי-רחמים אמר בבירור | שערי חליפין בhtml:

    @מוטי-אורן יש לי רקע
    וזה לא יעזור שאני ילמד אם כרום לא נותן להריץ

    חבל שאתה מתעקש לא להבין. קודם כל אני חושב שאני צריך להבהיר לך שאין לך רקע. יכול להיות שיש לך רקע ב HTML או באתרים פשוטים, אבל ב PHP אין לך רקע.
    למה אני כל כך בטוח בזה? תראה מה כתבת

    וזה לא יעזור שאני ילמד אם כרום לא נותן להריץ

    ברגע שאתה אומר כזה דבר אני מבין כמה דברים.

    • אתה לא יודע שלא כותבים PHP בקובץ HTML פשוט, אלא אם כן לא דחוף שזה יעבוד.
    • אתה לא יודע ש PHP צריך להתרנדר ע"י פלטפורמה מסויימת ולא יעזור לבקש מכרום שיריץ את הקובץ.
    • אתה לא יודע PHP.

    אני ממש לא אוהב לכתוב את הרשימה הזאת (לא יודע וכו', תאמין לי שזה לא נעים לי), אבל אתה ממש חייב לקלוט איפה אתה אוחז. ושוב פעם, עזוב אותי ואת משתמשי הפורום. בשבילך בלבד. תפסיק לדלג על שלבים ותראה כמה אתה מצליח הרבה יותר בקלות.

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוטי אורןמ מוטי אורן

      @יוסי-רחמים אמר בבירור | שערי חליפין בhtml:

      @מוטי-אורן יש לי רקע
      וזה לא יעזור שאני ילמד אם כרום לא נותן להריץ

      חבל שאתה מתעקש לא להבין. קודם כל אני חושב שאני צריך להבהיר לך שאין לך רקע. יכול להיות שיש לך רקע ב HTML או באתרים פשוטים, אבל ב PHP אין לך רקע.
      למה אני כל כך בטוח בזה? תראה מה כתבת

      וזה לא יעזור שאני ילמד אם כרום לא נותן להריץ

      ברגע שאתה אומר כזה דבר אני מבין כמה דברים.

      • אתה לא יודע שלא כותבים PHP בקובץ HTML פשוט, אלא אם כן לא דחוף שזה יעבוד.
      • אתה לא יודע ש PHP צריך להתרנדר ע"י פלטפורמה מסויימת ולא יעזור לבקש מכרום שיריץ את הקובץ.
      • אתה לא יודע PHP.

      אני ממש לא אוהב לכתוב את הרשימה הזאת (לא יודע וכו', תאמין לי שזה לא נעים לי), אבל אתה ממש חייב לקלוט איפה אתה אוחז. ושוב פעם, עזוב אותי ואת משתמשי הפורום. בשבילך בלבד. תפסיק לדלג על שלבים ותראה כמה אתה מצליח הרבה יותר בקלות.

      י מנותק
      י מנותק
      יוסי רחמים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @מוטי-אורן באתר שהבאת הם נותנים html שיש בו php

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-

      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

      הרשמה התחברות

      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • חוקי הפורום
      • פופולרי
      • לא נפתר
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • צור קשר