וויז בשיאומי כשר
-
מישהו יכול להעלות את האפליקציה של המייל אני מחפש המון זמן משהו שיעבוד?!
-
@זונדל-גרנד מה זה יעזור לך הרי @ANGUI אמר שהיא אפשר להתקין?
(לא סתם אתה שואל כניראה אתה יודע אולי תספר אייך?אם קשה לך אולי בצ'אט!)
@QJDTOP אמר בוויז בשיאומי כשר:
@זונדל-גרנד מה זה יעזור לך הרי @ANGUI אמר שהיא אפשר להתקין?
(לא סתם אתה שואל כניראה אתה יודע אולי תספר אייך?אם קשה לך אולי בצ'אט!)
אני יכול להתקין אבל אני לא יודע מה להתקין אז אני שואל אם מישהו יכול להביא לי משהו שאני יוכל להתקין @שמואל ? @Yair ?
-
@זונדל-גרנד
שאלתי אייך להתקין?@QJDTOP אמר בוויז בשיאומי כשר:
@זונדל-גרנד
שאלתי אייך להתקין?אני חושב שתשאל את משה כהן נראה לי שהוא עבר את זה... ואגב אני צריך את האפליקציה של המייל @Yair אתה יכול להסביר לי?

-
@זונדל-גרנד שלחתי לך באישי אפיקצייה לגימייל מיוחדת בשביל השיאומי.
-
@זונדל-גרנד שלחתי לך באישי אפיקצייה לגימייל מיוחדת בשביל השיאומי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות