הסבר | האם TRIM מופעל - Win 11 - אין יותר צורך בתואר
-
בגרסאות הקודמות של ביל גייטס היה צריך בתואר 5 להבין האם TRIM מופעל
התבשרתי שבWin 11 כבר אין צורך בתואר כלל וכל אחד יכול להבין

-
בגרסאות הקודמות של ביל גייטס היה צריך בתואר 5 להבין האם TRIM מופעל
התבשרתי שבWin 11 כבר אין צורך בתואר כלל וכל אחד יכול להבין

-
@משחזר-מידע



זה קיים כבר בווינדוס 10...
ראה כאן@צדיק-תמים אמר בהסבר | האם TRIM מופעל - Win 11 - אין יותר צורך בתואר:
זה קיים כבר בווינדוס 10...
אין טעם סתם להקפיץ שרשורים
אבל יותר מזה סתם אתה מקפיץ אותי
רוצה להקפיץ שרשורים סתם suite yourself אבל תשאיר אותי בחוץ (מבלי לתייג אותי) -
@משחזר-מידע



זה קיים כבר בווינדוס 10...
ראה כאן@צדיק-תמים אמר בהסבר | האם TRIM מופעל - Win 11 - אין יותר צורך בתואר:
זה קיים כבר בווינדוס 10...
ולעצם הענין
זה קיים גם בXP
אבל כאמור היה צריך תואר 5 להבין מה זה אומר
מWin11 אין צורך יותר בתואר -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות