דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. HTML5
  8. עזרה הדדית - HTML
  9. בירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד

בירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - HTML
16 פוסטים 5 כותבים 475 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • L liy

    @יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:

    @מוטי-אורן
    יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:

        if (event.keyCode == 13) {
    
    XXX()
    }
    

    הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת

    בעקרון אמורים לכתוב קוד כזה בצורה כזאת:

    if (event.keyCode === 13) {
    //Enter Code Here
    }
    else if (event.keyCode === 14) {
    //Enter Code Here
    }
    
    מוטי אורןמ מנותק
    מוטי אורןמ מנותק
    מוטי אורן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי אורן
    #7

    @liy אתה אומר נכון, אבל עדיין זה לא עונה לו על השאלה. לפי מה שמובן מהשאלה שלו, אין סיבה שלא יעבדו שני ה IF. (למרות שאני מסכים איתך שזה נשמע משהו מאוד עקום ולא מומלץ)

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • L liy

      @יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:

      @מוטי-אורן
      יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:

          if (event.keyCode == 13) {
      
      XXX()
      }
      

      הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת

      בעקרון אמורים לכתוב קוד כזה בצורה כזאת:

      if (event.keyCode === 13) {
      //Enter Code Here
      }
      else if (event.keyCode === 14) {
      //Enter Code Here
      }
      
      י מנותק
      י מנותק
      יוסי רחמים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @liy זה בדיוק מה שעשיתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוטי אורןמ מוטי אורן

        @liy אתה אומר נכון, אבל עדיין זה לא עונה לו על השאלה. לפי מה שמובן מהשאלה שלו, אין סיבה שלא יעבדו שני ה IF. (למרות שאני מסכים איתך שזה נשמע משהו מאוד עקום ולא מומלץ)

        י מנותק
        י מנותק
        יוסי רחמים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @מוטי-אורן אבל זה לא עובד וזה מה שאני שואל למה

        מוטי אורןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסי רחמים

          @מוטי-אורן אבל זה לא עובד וזה מה שאני שואל למה

          מוטי אורןמ מנותק
          מוטי אורןמ מנותק
          מוטי אורן
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10
          פוסט זה נמחק!
          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי אורןמ מוטי אורן

            פוסט זה נמחק!

            י מנותק
            י מנותק
            יוסי רחמים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @מוטי-אורן מה זה אומר

            מוטי אורןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יוסי רחמים

              @מוטי-אורן מה זה אומר

              מוטי אורןמ מנותק
              מוטי אורןמ מנותק
              מוטי אורן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי אורן
              #12

              @יוסי-רחמים עזוב, זה היה בצחוק. מה שאני בא לומר, זה שתעתיק לפה פשוט את כל הקוד וזהו, ככה יהיה יותר פשוט.

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוטי אורןמ מוטי אורן

                @יוסי-רחמים עזוב, זה היה בצחוק. מה שאני בא לומר, זה שתעתיק לפה פשוט את כל הקוד וזהו, ככה יהיה יותר פשוט.

                י מנותק
                י מנותק
                יוסי רחמים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @מוטי-אורן הבעיה שזה מלא קוד ובכל הקוד הזה יש אתר שלם ואני לא רוצה שיעתיקו לי אותו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסי רחמים

                  @מוטי-אורן
                  יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:

                      if (event.keyCode == 13) {
                  
                  XXX()
                  }
                  

                  הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  ב.ל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:

                  הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים

                  תפרט, מה פעמיים?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ב ב.ל

                    @יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:

                    הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים

                    תפרט, מה פעמיים?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסי רחמים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @ב-ל תסתכל בשאלה שלך ותראה את התשובה שם

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    -2
                    • י יוסי רחמים

                      @ב-ל תסתכל בשאלה שלך ותראה את התשובה שם

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ב.ל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @יוסי-רחמים
                      אם אתה רוצה שיעזרו לך תכתוב יותר ברור.
                      אתה בקושי נותן פרטים.
                      ברור שמשהו כתבת לא נכון. ומהשאלה שלך ממש א"א להבין מה לא נכון.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר