בירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד
-
@יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:
@מוטי-אורן
יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:if (event.keyCode == 13) { XXX() }הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת
בעקרון אמורים לכתוב קוד כזה בצורה כזאת:
if (event.keyCode === 13) { //Enter Code Here } else if (event.keyCode === 14) { //Enter Code Here } -
@יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:
@מוטי-אורן
יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:if (event.keyCode == 13) { XXX() }הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת
בעקרון אמורים לכתוב קוד כזה בצורה כזאת:
if (event.keyCode === 13) { //Enter Code Here } else if (event.keyCode === 14) { //Enter Code Here }@liy זה בדיוק מה שעשיתי
-
@liy אתה אומר נכון, אבל עדיין זה לא עונה לו על השאלה. לפי מה שמובן מהשאלה שלו, אין סיבה שלא יעבדו שני ה IF. (למרות שאני מסכים איתך שזה נשמע משהו מאוד עקום ולא מומלץ)
@מוטי-אורן אבל זה לא עובד וזה מה שאני שואל למה
-
@מוטי-אורן אבל זה לא עובד וזה מה שאני שואל למה
-
@מוטי-אורן מה זה אומר
-
@מוטי-אורן מה זה אומר
-
@יוסי-רחמים עזוב, זה היה בצחוק. מה שאני בא לומר, זה שתעתיק לפה פשוט את כל הקוד וזהו, ככה יהיה יותר פשוט.
@מוטי-אורן הבעיה שזה מלא קוד ובכל הקוד הזה יש אתר שלם ואני לא רוצה שיעתיקו לי אותו
-
@מוטי-אורן
יש לי פעמיים בקוד את הקוד הזה:if (event.keyCode == 13) { XXX() }הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים אז הפעם השנייה לא עובדת
@יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:
הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים
תפרט, מה פעמיים?
-
@יוסי-רחמים אמר בבירור | פעמיים פקודה אם האנטר נלחץ לא עובד:
הבעיה שאם אני כותב את הקוד הזה פעמיים
תפרט, מה פעמיים?
@ב-ל תסתכל בשאלה שלך ותראה את התשובה שם
-
@ב-ל תסתכל בשאלה שלך ותראה את התשובה שם
@יוסי-רחמים
אם אתה רוצה שיעזרו לך תכתוב יותר ברור.
אתה בקושי נותן פרטים.
ברור שמשהו כתבת לא נכון. ומהשאלה שלך ממש א"א להבין מה לא נכון. -
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות