בעיה | דחוף!!! הסרתי איסט באמצעות סקריפט מהאתר והמחשב עבר למצב בטוח מה עושים?
-
@טי-שירט עושים הפעלה מחדש!
@אלוף-העולם-1 ניסיתי כמה פעמים.
-
@אלוף-העולם-1 ניסיתי כמה פעמים.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אלוף-העולם-1 ואז אח"כ לעשות הפעלה מחדש?
-
@אלוף-העולם-1 ואז אח"כ לעשות הפעלה מחדש?
-
@טי-שירט כן ותגיב אם זה הסתדר!
@אלוף-העולם-1 האם לעצור את כל התהליכים ואם לא איך אני אדע איזה מהם לעצור?
-
@אלוף-העולם-1 האם לעצור את כל התהליכים ואם לא איך אני אדע איזה מהם לעצור?
@טי-שירט אל תעשו את זה!!!
זה עלול לדפוק את המחשב
תלחץ וינדוס +R ולאחמ"כ תכתוב MSCONFIG בחלון שייפתח תבחר כמו בתמונה אם זה כבר מסומן ככה על השורה הראשונה תלחץ על השורה השנייה ואז שוב על השורה הראשונה ואז תלחץ על החל

-
@טי-שירט אל תעשו את זה!!!
זה עלול לדפוק את המחשב
תלחץ וינדוס +R ולאחמ"כ תכתוב MSCONFIG בחלון שייפתח תבחר כמו בתמונה אם זה כבר מסומן ככה על השורה הראשונה תלחץ על השורה השנייה ואז שוב על השורה הראשונה ואז תלחץ על החל

@קינג-קומפיוטר מה כן לעשות
-
@קינג-קומפיוטר מה כן לעשות
-
@טי-שירט תעלה צילום מסך!
@אלוף-העולם-1 של מה??
-
@טי-שירט תעלה צילום מסך!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@קינג-קומפיוטר לא לזה התכוונתי ח''ו אלא שיעצור רק את הסקריפט שהוא הפעיל לא יותר, כתבתי בפירוש
-
@קינג-קומפיוטר לא לזה התכוונתי ח''ו אלא שיעצור רק את הסקריפט שהוא הפעיל לא יותר, כתבתי בפירוש
@אלוף-העולם-1 אין דבר כזה הסקריפט סה"כ משנה את ההגדרה של האתחול וא"א לעצור אותו
-
@אלוף-העולם-1 אין דבר כזה הסקריפט סה"כ משנה את ההגדרה של האתחול וא"א לעצור אותו
@קינג-קומפיוטר אבל לא לעצור את כל התהליכים זה ברור לא? ואם מישהו הבין משהו לא ברור אז אני מתנצל ממש וחוצמזה אני לוקח אחריות עד כמה שניתן
-
@קינג-קומפיוטר אבל לא לעצור את כל התהליכים זה ברור לא? ואם מישהו הבין משהו לא ברור אז אני מתנצל ממש וחוצמזה אני לוקח אחריות עד כמה שניתן
@קינג-קומפיוטר יש לי ווינדוס 7 ואני לא בטוח שהבנתי למה אתה מתכוון
-
@קינג-קומפיוטר יש לי ווינדוס 7 ואני לא בטוח שהבנתי למה אתה מתכוון
@קינג-קומפיוטר צירפתי צילום מסך
ללא כותרת 14.odt -
@קינג-קומפיוטר צירפתי צילום מסך
ללא כותרת 14.odt -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
