בעיה | נעלם לי העכבר במחשב לנובו ThinkPad
-
שלום, יש לי מחשב X201 ונעלם לי העכבר TrackPoint אשמח מאד אם מישהו יוכל לעזור, זה נצרך לי בדחיפות.
-
שלום, יש לי מחשב X201 ונעלם לי העכבר TrackPoint אשמח מאד אם מישהו יוכל לעזור, זה נצרך לי בדחיפות.
@האמת האם מופיע לך במנהל ההתקנים התקן לא מוכר?
-
@האמת האם מופיע לך במנהל ההתקנים התקן לא מוכר?
@שלמה-ווייס וכן ל @משה-מזרחי תודה רבה על העזרה, לא יודע איך אבל הבעיה נפתרה.
-
@שלמה-ווייס וכן ל @משה-מזרחי תודה רבה על העזרה, לא יודע איך אבל הבעיה נפתרה.
@שלמה-ווייס @משה-מזרחי שוב פעם נעלם ואין לי מושג מה צריך לעשות, ולא נראה לי שמופיע במנהל ההתקנים התקן לא מוכר.
-
@שלמה-ווייס @משה-מזרחי שוב פעם נעלם ואין לי מושג מה צריך לעשות, ולא נראה לי שמופיע במנהל ההתקנים התקן לא מוכר.
-
@משה-מזרחי ההסבר היחיד שאני יכול להצביע עליו שאחרי שזה נעלם ניסיתי לעדכן איזה גירסה חדשה יותר שוינדוס 10 שלחו לי מתוך תקוה שיחד עם העדכון [שלכאו' לא באמת קשור לזה] יסתדר גם זה.
ואכן צדקתי וזה חזר,
הבעיה שאח"כ ניסיתי להחליף מנהל התקן לעכבר כי לא עובד לי הגלילה [זה עכבר אדום של טינקפד] ובהפעלה הבאה נעלם העכבר.
אשמח לעזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות