בקשת מידע | מכשיר וסים לארה"ב
-
אני טס בעוד שבועיים לארה"ב ומעוניין להשתמש שם עם ווייז באמצעות מכשיר של הדרן שאקח מגמ"ח כאן בארץ, שאלתי, האם וכיצד ניתן לוודא שהמכשיר אכן יפעל שם, ובנוסף באיזה כרטיס סים מומלץ להשתמש - של חברה כאן מהארץ ואם כן - איזו חברה, או של חברה משם (לרכוש סים בנמל התעופה) ושוב, א"כ - איזו חבילה ומאיזו חברה, תודה!
-
אני טס בעוד שבועיים לארה"ב ומעוניין להשתמש שם עם ווייז באמצעות מכשיר של הדרן שאקח מגמ"ח כאן בארץ, שאלתי, האם וכיצד ניתן לוודא שהמכשיר אכן יפעל שם, ובנוסף באיזה כרטיס סים מומלץ להשתמש - של חברה כאן מהארץ ואם כן - איזו חברה, או של חברה משם (לרכוש סים בנמל התעופה) ושוב, א"כ - איזו חבילה ומאיזו חברה, תודה!
-
@יוסי5783 יש לך מושג ספציפי לגבי מכשירים של הדרן?, בנוסף, מאיזו חברה שם אתה קונה והיכן ומה המחיר (אני צריך ווייז בלבד לשבוע ימים)?
-
@א-א-א פחות משנה החברה כל אזור לפי ומה שטוב בו.
אתה צריך חבילה עם גלישה מספקת, לדעתי אפילו ללא הגבלה, יש אפשרות לקנות סיים שם עם שיחות לארץ.
לגבאי המכשיר אני משתמש שם בד"כ בנוקיה מהדגמים החדשים. -
למישהו יש מידע יותר ספציפי איך אני יכול לוודא שהמכשיר יעבוד בארה"ב וכן בנוגע לכרטיס סים וחבילה?
@א-א-א
למכשירים של הדרן אין שום מניעה לעבוד בחול
תוכל לקנות כל סים שתומך בחול
בד"כ קניית סים במקום אליו אתה נוסע יהיה יותר זול -
למישהו יש מידע יותר ספציפי איך אני יכול לוודא שהמכשיר יעבוד בארה"ב וכן בנוגע לכרטיס סים וחבילה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות