בירור | אם המשמש מחובר אופליין או לא
-
@יוסי-רחמים מחילה, אבל אני לא כל כך מבין.. מה אתה מנסה שהתוסף הזה יעשה? פשוט כרגע הוא עושה בדיוק את מה שכתבת לו לעשות.
@מוטי-אורן נכון אני רק מראה לך שאם אתה שם את זה בתוסף הוא תמיד מחזיר לך false ואני רוצה שהוא יחזיר מה שנכון
-
@מוטי-אורן נכון אני רק מראה לך שאם אתה שם את זה בתוסף הוא תמיד מחזיר לך false ואני רוצה שהוא יחזיר מה שנכון
-
@יוסי-רחמים מצאת משהו שבודק גם אם לא טענו את הדף?
@אבי_770 מה זה אומר?
בשביל מה צריך? -
@אבי_770 מה זה אומר?
בשביל מה צריך? -
@יוסי-רחמים אם מצאת קוד כזה אבל שבודק גם בלי לרענן את הדף.
(אני צריך כזה)function isOnline(no,yes){ var xhr = XMLHttpRequest ? new XMLHttpRequest() : new ActiveXObject('Microsoft.XMLHttp'); xhr.onload = function(){ if(yes instanceof Function){ yes(); } } xhr.onerror = function(){ if(no instanceof Function){ no(); } } xhr.open("GET","anypage.php",true); xhr.send(); } isOnline( function(){ alert("Sorry, we currently do not have Internet access."); }, function(){ alert("Succesfully connected!"); } ); -
function isOnline(no,yes){ var xhr = XMLHttpRequest ? new XMLHttpRequest() : new ActiveXObject('Microsoft.XMLHttp'); xhr.onload = function(){ if(yes instanceof Function){ yes(); } } xhr.onerror = function(){ if(no instanceof Function){ no(); } } xhr.open("GET","anypage.php",true); xhr.send(); } isOnline( function(){ alert("Sorry, we currently do not have Internet access."); }, function(){ alert("Succesfully connected!"); } ); -
@יוסי-רחמים זה תמיד מחזיר לי שאין אינטרנט, ובפועל יש לי.
אולי כי אני מריץ את במחשב ולא בשרת?@אבי_770 לא קשור אז לא יודע...
לי זה עובד -
@אבי_770 לא קשור אז לא יודע...
לי זה עובד -
@יוסי-רחמים גם לי זה עובד שאני מריץ ב W3 אבל במחשב לא....
@אבי_770 איזה דפדפן?
-
@אבי_770 איזה דפדפן?
-
@יוסי-רחמים כרום
@אבי_770 אז לא יודע למה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות