הפאלפון של וועד רבני קרלין ?
-
איפה אפשר לקנות וכמה זה עולה?
-
איפה אפשר לקנות וכמה זה עולה?
@עברי-אנוכי כמדומני שבכל החנויות המובחרות ולפי איך שאני זוכר מחירו נע בין שלוש מאות לארבע מאות ש"ח
-
יש לועדת רבני קרלין גם סים??
@עברי-אנוכי לגבי סים לא מה שידוע לי על סים שלהם אך אני מכיר סים אחר "X2WANE"שיש בו שני מספרים על סים אחד אחד מספר כשר והשני SMSאך איני בטוח שהפלאפון הנ''ל תומכו
-
@עברי-אנוכי לגבי סים לא מה שידוע לי על סים שלהם אך אני מכיר סים אחר "X2WANE"שיש בו שני מספרים על סים אחד אחד מספר כשר והשני SMSאך איני בטוח שהפלאפון הנ''ל תומכו
@יהושע-זופניק אמר בהפאלפון של וועד רבני קרלין ?:
@עברי-אנוכי לגבי סים לא מה שידוע לי על סים שלהם אך אני מכיר סים אחר "X2WANE"שיש בו שני מספרים על סים אחד אחד מספר כשר והשני SMSאך איני בטוח שהפלאפון הנ''ל תומכו
זה אמור לתמוך כמו כל סים לא כשר.
אבל אפשר להכניס בו 2 סימים אחד ואחד לא כשר, אין עניין לקנות סים אחד עם 2 מספרים... -
@יהושע-זופניק אמר בהפאלפון של וועד רבני קרלין ?:
@עברי-אנוכי לגבי סים לא מה שידוע לי על סים שלהם אך אני מכיר סים אחר "X2WANE"שיש בו שני מספרים על סים אחד אחד מספר כשר והשני SMSאך איני בטוח שהפלאפון הנ''ל תומכו
זה אמור לתמוך כמו כל סים לא כשר.
אבל אפשר להכניס בו 2 סימים אחד ואחד לא כשר, אין עניין לקנות סים אחד עם 2 מספרים...@להבין-ולהשכיל ראשית עדיף בסים אחד מפני ההפרש במחיר ושנית לא ידעתי אם הפלאפון עצמו [בכשרותו ]תומך את הסים המדו'
-
@להבין-ולהשכיל ראשית עדיף בסים אחד מפני ההפרש במחיר ושנית לא ידעתי אם הפלאפון עצמו [בכשרותו ]תומך את הסים המדו'
@יהושע-זופניק אמר בהפאלפון של וועד רבני קרלין ?:
@להבין-ולהשכיל ראשית עדיף בסים אחד מפני ההפרש במחיר ושנית לא ידעתי אם הפלאפון עצמו [בכשרותו ]תומך את הסים המדו'
יש תמונה שלו?
אני גם חושב שמותר
אם נראה לך שאסור אז תטשטש את המחיר -
@יהושע-זופניק אמר בהפאלפון של וועד רבני קרלין ?:
@להבין-ולהשכיל ראשית עדיף בסים אחד מפני ההפרש במחיר ושנית לא ידעתי אם הפלאפון עצמו [בכשרותו ]תומך את הסים המדו'
יש תמונה שלו?
אני גם חושב שמותר
אם נראה לך שאסור אז תטשטש את המחיר@זליג-פוקס כרגע אין לי בהזדמנות ראשונה אעלה...
-
-
@sh774 אך אני יכול לומר שחוץ מההכשר שאנשים לא הכי זורמים אתו יש לו הרבה ביחס לפלאפון כשר פשוט כגון
שלדה ברזל ,נגן ,מצלמה SMS וכו' -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות