בעיה | לא מצליח לפתוח אפליקציות
-
אני מנסה לפתוח אפליקציות [כמו צילום מסך] ולא פותח, וכשאני לוחץ בעכבר יל הלחצן השמאלי הוא כותב לי take ownership במקום פתח.
@beny יש אפליקציות שהוא כן פותח?
-
@beny יש אפליקציות שהוא כן פותח?
@אדי-המתכנת וורד וכדומה כן נפתח, אבל אפליקציות כמו תוכנות עימוד וכן כל דאר הדברים לא נפתח כלל [ראיתי שכאן באתר https://mitmachim.top/topic/11713/קניתם-מחשב-מזל-טוב-מדריך-להתחלה-מהירה?_=1638377862797 המליץ להתקין את זה7z1900-x64.exe אז התקנתי ואח"כ זה קרה, אולי זה קשור?
-
@אדי-המתכנת וורד וכדומה כן נפתח, אבל אפליקציות כמו תוכנות עימוד וכן כל דאר הדברים לא נפתח כלל [ראיתי שכאן באתר https://mitmachim.top/topic/11713/קניתם-מחשב-מזל-טוב-מדריך-להתחלה-מהירה?_=1638377862797 המליץ להתקין את זה7z1900-x64.exe אז התקנתי ואח"כ זה קרה, אולי זה קשור?
-
-
@אדי-המתכנת הסרתי את זה ואף עשיתי הפעלה מחדש.
@A0533057932 , אולי אתה יודע?
-
@A0533057932 , אולי אתה יודע?
@אדי-המתכנת לא הבנתי מה קרה
ולמה שיהיה קשר לZIP7? -
@אדי-המתכנת לא הבנתי מה קרה
ולמה שיהיה קשר לZIP7? -
@a0533057932 אני מנסה לפתוח אפליקציות כמו צילום מסך ותוכנות עימוד והמחשב לא פותח, וכשאני לוחץ על היישום בלחצן הימני של העכבר במקום שלעמלה יהיה כתוב "פתח" כתוב "take ownership".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

