דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. מדריכים - נוקיה
  4. מדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים)

מדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - נוקיה
26 פוסטים 9 כותבים 7.9k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום כהןש שלום כהן

    @shneor אוקיי. אז אני אצטרך להכין גירסה של משחקים גם לדגם שלך . זה ייקח כמה דקות.
    מה שאני צריך ממך, זה שתיכנס להגדרות > סינכרון וגיבוי > יצירת גיבוי > תסמן רק את היישומים ומשחקים > בוצע.
    כשהגיבוי יסתיים תעביר את הקובץ למחשב ותעלה אותו לכאן.
    זה נמצא בכרטיס זיכרון בשם "גיבוי000.NBF".

    שלום כהןש מנותק
    שלום כהןש מנותק
    שלום כהן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @שלום-כהן אמר במדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים):

    @shneor אוקיי. אז אני אצטרך להכין גירסה של משחקים גם לדגם שלך . זה ייקח כמה דקות.
    מה שאני צריך ממך, זה שתיכנס להגדרות > סינכרון וגיבוי > יצירת גיבוי > תסמן רק את היישומים ומשחקים > בוצע.
    כשהגיבוי יסתיים תעביר את הקובץ למחשב ותעלה אותו לכאן.
    זה נמצא בכרטיס זיכרון בשם "גיבוי000.NBF".

    @אברהם תעשה כנ"ל.

    https://cohenkosherstore.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שושן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      תודה על המדריך הברור.
      האם אפשר להסיר רק חלק מהישומים?
      (נוקיה C2 מאליאקספרס שהוכשר)
      אני לא רוצה למחוק משחקים/ נגן
      אלא רק רדיו / פייסבוק וכו'

      שלום כהןש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שושן

        תודה על המדריך הברור.
        האם אפשר להסיר רק חלק מהישומים?
        (נוקיה C2 מאליאקספרס שהוכשר)
        אני לא רוצה למחוק משחקים/ נגן
        אלא רק רדיו / פייסבוק וכו'

        שלום כהןש מנותק
        שלום כהןש מנותק
        שלום כהן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום כהן
        #13

        @שושן בוודאי. אתה לא חייב למחוק הכל. אתה זה שבוחר מה למחוק. המדריך שעשיתי לעיל רק מסיר את ההגנה שלהם מפני מחיקה.

        https://cohenkosherstore.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שושן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          שוב תודה רבה.
          הצלחתי להסיר הרבה מהישומים
          אבל לא הצלחתי להסיר את הרדיו.
          עדין הגישה אליו היא דרך "מדיה"
          מה ניתן לעשות?

          116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שושן

            שוב תודה רבה.
            הצלחתי להסיר הרבה מהישומים
            אבל לא הצלחתי להסיר את הרדיו.
            עדין הגישה אליו היא דרך "מדיה"
            מה ניתן לעשות?

            116nxh91 מנותק
            116nxh91 מנותק
            116nxh9
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @שושן תערוך את התפריט וזהו

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שושן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              איך עורכים את התפריט של המדיה?
              אני רוצה למנוע את האופציה להפעיל את הרדיו.
              שאר הישומים פחות משמעותיים כי ממילא אין גישה לאינטרנט.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 116nxh91 116nxh9

                @שושן תערוך את התפריט וזהו

                ש מנותק
                ש מנותק
                שושן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @116nxh9 , איך עורכים את התפריט של המדיה?

                116nxh91 תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שושן

                  @116nxh9 , איך עורכים את התפריט של המדיה?

                  116nxh91 מנותק
                  116nxh91 מנותק
                  116nxh9
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @שושן עיין כאן וגם כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוטי אאא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    והמשחקים היישומים כשמות אלא שכתבת כמו היו לא הקבצים של והשמות 2 בסי לי עבד לא@של
                    הום כהן

                    שלום כהןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מוטי אאא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @ שלום כהן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוטי אאא
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        לתייג הצלחתי לא פשוט הכפילות על
                        @שלום-כהן
                        מחילה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מוטי אאא

                          והמשחקים היישומים כשמות אלא שכתבת כמו היו לא הקבצים של והשמות 2 בסי לי עבד לא@של
                          הום כהן

                          שלום כהןש מנותק
                          שלום כהןש מנותק
                          שלום כהן
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @מוטי-אאא מה שעשיתי זה שפשוט יצרתי 2 גירסאות מותאמות אישית לשני דגמי C2 שהיו לי.
                          כדי להכין קבצים לדגם שלך תצטרך לעשות את ההוראות שהזכרתי לעיל:

                          @שלום-כהן אמר במדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים):

                          @shneor אוקיי. אז אני אצטרך להכין גירסה של משחקים גם לדגם שלך . זה ייקח כמה דקות.
                          מה שאני צריך ממך, זה שתיכנס להגדרות > סינכרון וגיבוי > יצירת גיבוי > תסמן רק את היישומים ומשחקים > בוצע.
                          כשהגיבוי יסתיים תעביר את הקובץ למחשב ותעלה אותו לכאן.
                          זה נמצא בכרטיס זיכרון בשם "גיבוי000.NBF".

                          https://cohenkosherstore.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • QJDTOPQ מנותק
                            QJDTOPQ מנותק
                            QJDTOP
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @שלום-כהן להסיר מהתפריט הראשי אפשר רק ע"י מחשב?

                            אני לא משועמם לכן אני לא כותב כלום 😙
                            אבל מוזמן להרשם

                            MGM IVRM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • QJDTOPQ QJDTOP

                              @שלום-כהן להסיר מהתפריט הראשי אפשר רק ע"י מחשב?

                              MGM IVRM מנותק
                              MGM IVRM מנותק
                              MGM IVR
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @QJDTOP אמר במדריך קל | מחיקת יישומים/משחקים מובנים במכשירי הנוקיה הפשוטים (הלא כשרים):

                              @שלום-כהן להסיר מהתפריט הראשי אפשר רק ע"י מחשב?

                              כן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שלום כהןש מנותק
                                שלום כהןש מנותק
                                שלום כהן
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @לוזור אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:

                                @שלום-כהן
                                יש לי נוקיה C2 ולא הצלחתי למחוק את המשחקים מצורף גיבוי של הישומים גיבוי026 יישומים ומשחקים בלבד.nbf
                                אשמח לקובץ שאני יוכל למחוק
                                תודה רבה

                                בבקשה:
                                נוקיה_C2_משחקים_למחיקה.zip

                                https://cohenkosherstore.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יאנג בויי מחובר
                                  יאנג בויי מחובר
                                  יאנג בוי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @שלום-כהן יש דרך גם בהכנסת הקבצים הנ"ל דרך בלוטוס'?
                                  למכשיר כשר (208)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yosef123 התייחס לנושא זה ב
                                  • קול מיוזיקק קול מיוזיק התייחס לנושא זה ב
                                  • צ צצצצצ התייחס לנושא זה ב
                                  • ש שיראל148 התייחס לנושא זה ב
                                  • ל ל.ג. התייחס לנושא זה ב
                                  • מ מתמחה בטופ התייחס לנושא זה ב
                                  • א אנדרואיד התייחס לנושא זה ב

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר