בירור | אנטר בהחלפת טקסט
-
@צדיק-תמים אמר בבירור | אנטר בהחלפת טקסט:
למה הוספת רווח לפני ואחרי?
לא ענית על השאלה
אם רצית לעשות ירידת שורה
בשביל מה צריך גם רווחים?
תקבל כזה דבר:a dבמקום כזה:
a d@צדיק-תמים זה יוצא לי ככה בלי אנטר

-
@צדיק-תמים זה יוצא לי ככה בלי אנטר

-
@יוסי-רחמים מצויין, רק שים לב לכתוב בדיוק כמו בטבלה שהבאתי...
שמת את הקו הנטוי הפוך ממה שהוא צריך להיות...@צדיק-תמים זה עושה לי רווח
-
@צדיק-תמים זה עושה לי רווח
-
@יוסי-רחמים נא לפרט בדיוק מה עשית, מה ציפית שזה יעשה, ומה יצא בפועל
בצירוף הקוד (המלא)@צדיק-תמים
new-html.html
רציתי שיהיה כתוב בטקסטg d -
@צדיק-תמים
new-html.html
רציתי שיהיה כתוב בטקסטg d -
@יוסי-רחמים מוזר... בקונסול זה תקין:

@צדיק-תמים אבל בפועל לא

-
איך אני עושה אנטר כאן?
document.getElementById("idp").innerHTML = "aאנטרd"a<br>b -
a<br>b@נ-נח זה עובד גם בjs?
-
@נ-נח זה עובד גם בjs?
@יוסי-רחמים כתבת בקוד
innerHTMLזתומרת שזה מכניס HTML לאלמנט ו<br>עושה שורה חדשה -
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות