שיתוף | קווים כושר // שמעתם על זה?
-
התקנתי על המחשב נייד שלי את תוכנת WIFREE (מונע חיבור לרשתות ציבוריות לא של נטפרי)
לפני כמה ימים עליתי לאוטובוס של חברת קווים ו--- האינטרנט עבד עם הסינון
התפלאתי ושלחתי דיווח לנטפרי בצירוף הסרטת מסך לקבלת הסבר לתופעה...
התשובה שלהם די הפתיעה אותי:

אז מעכשיו אם אתם עולים לאוטובוס של קווים, תבדקו אולי האוטובוס עבר הכשרה ואפשר להתחבר
כאן ניתן לראות

נהניתי, מקווה שהפיילוט יתרחב ומעניין אם מישו שמע על זה ומה אתם אומרים -
התקנתי על המחשב נייד שלי את תוכנת WIFREE (מונע חיבור לרשתות ציבוריות לא של נטפרי)
לפני כמה ימים עליתי לאוטובוס של חברת קווים ו--- האינטרנט עבד עם הסינון
התפלאתי ושלחתי דיווח לנטפרי בצירוף הסרטת מסך לקבלת הסבר לתופעה...
התשובה שלהם די הפתיעה אותי:

אז מעכשיו אם אתם עולים לאוטובוס של קווים, תבדקו אולי האוטובוס עבר הכשרה ואפשר להתחבר
כאן ניתן לראות

נהניתי, מקווה שהפיילוט יתרחב ומעניין אם מישו שמע על זה ומה אתם אומרים -
@נום-נום יכול להיות שזאת הסיבה שלא יכולתי להתחבר לוויפיי?
כי אין לי תעודת אבטחה?@איציק-דייטש איפה ניסיתם להתחבר?
בפעם הראשונה שהתחבר לי עבדו לי רק חלק מהאתרים, היום עליתי והתקנתי תעודת אבטחה ואז עבדו לי כל האתרים (אפילו שכבר התקנתי פעם את התעודה) -
@איציק-דייטש איפה ניסיתם להתחבר?
בפעם הראשונה שהתחבר לי עבדו לי רק חלק מהאתרים, היום עליתי והתקנתי תעודת אבטחה ואז עבדו לי כל האתרים (אפילו שכבר התקנתי פעם את התעודה) -
@נום-נום אהה, לא יודע... זה היה על אוטובוס של קווים
@איציק-דייטש אם התקנתם וויפרי והיה חיבור לkavimK ולא הצלחתם לפתוח אתרים מבעית אבטחה
כנראה לא הייתה לכם תעודת אבטחה -
התקנתי על המחשב נייד שלי את תוכנת WIFREE (מונע חיבור לרשתות ציבוריות לא של נטפרי)
לפני כמה ימים עליתי לאוטובוס של חברת קווים ו--- האינטרנט עבד עם הסינון
התפלאתי ושלחתי דיווח לנטפרי בצירוף הסרטת מסך לקבלת הסבר לתופעה...
התשובה שלהם די הפתיעה אותי:

אז מעכשיו אם אתם עולים לאוטובוס של קווים, תבדקו אולי האוטובוס עבר הכשרה ואפשר להתחבר
כאן ניתן לראות

נהניתי, מקווה שהפיילוט יתרחב ומעניין אם מישו שמע על זה ומה אתם אומרים -
@איציק-דייטש אם התקנתם וויפרי והיה חיבור לkavimK ולא הצלחתם לפתוח אתרים מבעית אבטחה
כנראה לא הייתה לכם תעודת אבטחה -
@איציק-דייטש אה אז זה לא קשור לנושא כאן...
-
@איציק-דייטש אה אז זה לא קשור לנושא כאן...
-
@נום-נום חייבים וויפרי לזה???
@איציק-דייטש אמר בשיתוף | קווים כושר // שמעתם על זה?:
@נום-נום חייבים וויפרי לזה???
לא אבל אחד שיש לו וויפר אז לא יעבוד לו אינטרנט לא כשר
רק צריך תעודת אבטחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות