כניסה לממשק נתב BE של בזק
-
@sh774 למרות שאני לא בטוח במה שאני אומר
אבל תנסה לחבר את המחשב ישירות לרווטר ותנסה להיכנס ללמשק -
-
@tehila אמר בכניסה לממשק נתב BE של בזק:
@bbn אין כל הבדל אם הוא מחובר בכבל או אלחוטי
לכן אמרתי שאני לא בטוח
כי פעם היה לי מגבר קליטה שלא היה ניתן להתחבר אליו כמו שצריך כאשר זה דרך הWIFI
ורק דרך הכבל רשת ישירות היה ניתן להתחבר אליו לממשק
אז אמרתי אולי יש גם רווטר כזה .. -
@שמואל
ניתקתי וזה נכנס לי מיד לממשק אבל בSN שאני מקיש הוא אומר שזה שגוי גם שזה הSN שרשום על הנתב -
@sh774 אתה מצליח להגיע לפה: https://www.bezeq.co.il/serviceandsupport/solutions/?internal_source=be_installation_guide
זה מדריך של הרווטר שלך
אבל אצלי זה רק חושב וחושב
ופה זה סרטון אבל חסום לי
https://www.youtube.com/watch?v=eTuiqEx3yk8 -
@שמואל
ניתקתי וזה נכנס לי מיד לממשק אבל בSN שאני מקיש הוא אומר שזה שגוי גם שזה הSN שרשום על הנתב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות