בקשת מידע הוצאת שיחה עם זיהוי מותאם אישית
-
שלום לכולם, יש לי חנות עם שלושה סניפים שאני מעוניין להקים לה מערכת ivr עם ניתוב שיחות של שלוש שלוחות הקשה על: 1-סניף בני ברק הקשה על:2- סניף י-ם הקשה על 3: סניף ביתר עילית. היות והכל מופנה לאותו מספר , אני מעוניין שיופיע לי על הצג מספר צפציפי לכל סניף, נניח מבב ייצא ממס' 022 מי-ם יצא מ033 מביתר ייצא מ 055. איך אני עןשה את זה?
-
@avramk100 תצטרך להוסיף 2 מספרים למערכת.
או תגדיר בשלוחה 1 שיצא עם זיהוי מספר המתקשר ובנוסף 01
בשלוחה 2 תגדיר זיהוי רגיל של המספר
שלוחה 3 תגדיר זיהוי של מספר המערכת -
@רבי-יצחק זה לא טוב לי, אני מעוניין לרשום לעובד באנשי קשר את המספר הוירטואלי(שאני אגדיר) של כל סניף עם השם וכך הוא יידע מאיזה איזור זה מגיע. זאת אומרת ממש להגדיר התקשרות למספר אחר עם זיהוי מותאם. זכור לי שהיה אופצייה כזו בימות, אני רק לא זוכר איך...
-
@avramk100 אתה צריך לבקש עוד 2 מספרים למערכת ולהגדיר בכל שלוחה זיהוי אחר
-
@avramk100 אם אתה רוצה מספר ספציפי אתה צריך לבקש בשרות לקוחות וזה עולה 50 ש"ח חד פעמי
1/6