תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@הכל-אפשרי את הגרסה שאתה רוצה
@A0533057932 כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@הכל-אפשרי את הגרסה שאתה רוצה
איזה גרסה הכי יציבה?
-
@A0533057932 כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@הכל-אפשרי את הגרסה שאתה רוצה
איזה גרסה הכי יציבה?
@הברסלברי מה הכוונה הכי יציבה?
-
@הברסלברי מה הכוונה הכי יציבה?
@A0533057932 לא נסגר כל שניה ועובד הכי טוב
-
@A0533057932 לא נסגר כל שניה ועובד הכי טוב
@הברסלברי כולם?
-
אני משתמש בוואצאפ על המחשב בWSA (אין לי בטלפון בכלל) יש אפשרות לשלוח תמונה שיש לי במחשב בוואצאפ? ניסיתי לגרור. אבל כנראה שאי אפשר לגרור מווינדוס לאנדרואיד. גם ניסיון לשלוח מהדרייב (שזה עדיין מסובך) לא צלח כי אי אפשר לעשות חיפוש. נותן הודעת שגיאה. יש אפשרות אחרת?
-
@חכם-וזקן
אוקיי אז במנהל המשימות כן כתוב זמין
אבל במסך של תכונות ווינדוס נעלם האפשרות של וירטואלי -
@חכם-וזקן
אוקיי אז במנהל המשימות כן כתוב זמין
אבל במסך של תכונות ווינדוס נעלם האפשרות של וירטואלי -
-
אין איזה מדריך מסודר מא' עד ת'
איך בדיוק מתקינים את ה WSA מהבסיס ממש כולל וירטאוליזציה וכו'?@פסגות בשבילך עכשיו אני ייצור אחד כזה...
-
@פסגות בשבילך עכשיו אני ייצור אחד כזה...
-
@סקרן-להבין כתב בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
כל הכבוד
הבעיה שגם אחרי הפעלת הוירטןאליזציה בביוס
תכונות הווינדוס שלי עדיין נראה ככה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




