תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@A0533057932
אתה יכול עכשיו??@מורדכה מספר אנידסק
-
@מורדכה מספר אנידסק
-
@A0533057932
אתה יכול עכשיו??@מורדכה הופעל מחדש?
אם כן תאשר -
ממתין לתשובה..
מה עושים לבטל את מקלדת האנגלית (כלומר שהקשה על המקלדת הפיזית רושמת באנגלית ויש צורך להשתמש רק במקלדת על המסך).@eitcok-grafik אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
ממתין לתשובה..
מה עושים לבטל את מקלדת האנגלית (כלומר שהקשה על המקלדת הפיזית רושמת באנגלית ויש צורך להשתמש רק במקלדת על המסך).תשבית בהגדרות את מקלדת גוגל
-
@אאוטלוק אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 אני חבר שלו הוא הלך רגע יבוא עוד כמה דקות, תהיה פה הבוקר?
אינני יודע
תנסה@A0533057932 אתה יכול לעזור גם לי בהשתלטות מרחוק?
-
@A0533057932 התקנתי את המערכת ונראה שהכל הותקן כמו שצריך אבל לא נותן לי חיבור לאינטרנט אשמח לעזרה
-
@A0533057932 התקנתי את המערכת ונראה שהכל הותקן כמו שצריך אבל לא נותן לי חיבור לאינטרנט אשמח לעזרה
@מחפש1 תנסה לשנות דיאנאס ל8.8.8.8 ה בהגדרות של הוויפי.
-
@מחפש1 תנסה לשנות דיאנאס ל8.8.8.8 ה בהגדרות של הוויפי.
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל -
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל -
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל@מחפש1 בהגדרות של הWSA
הגדרות>רשת ואינטרנט>WI FI> לחיצה על הגלגל שיניים>על העיפרון בשמאל למעלה>לשנות ה DNS 1 ל8.8.8.8 ואישור.
הבעיה שזה מתאפס בכל הפעלה מחדש.
לא יודע איך קובעים זאת -
@מחפש1 בהגדרות של הWSA
הגדרות>רשת ואינטרנט>WI FI> לחיצה על הגלגל שיניים>על העיפרון בשמאל למעלה>לשנות ה DNS 1 ל8.8.8.8 ואישור.
הבעיה שזה מתאפס בכל הפעלה מחדש.
לא יודע איך קובעים זאת@eitcok-grafik תודה רבה. אני כרגע לא ליד המחשב ההוא, אנסה מאוחר יותר ואדווח אם זה עזר
-
@מחפש1 בהגדרות של הWSA
הגדרות>רשת ואינטרנט>WI FI> לחיצה על הגלגל שיניים>על העיפרון בשמאל למעלה>לשנות ה DNS 1 ל8.8.8.8 ואישור.
הבעיה שזה מתאפס בכל הפעלה מחדש.
לא יודע איך קובעים זאת@eitcok-grafik תודה ענקית עשיתי כך ועכשיו עובד. ושוב תודה
-
השרשור ארוך...
בשביל מחשב שיש עליו סינון אתרוג, צריך איזו תעודת אבטחה, או שבלי כלום זה יכול לעבוד? -
השרשור ארוך...
בשביל מחשב שיש עליו סינון אתרוג, צריך איזו תעודת אבטחה, או שבלי כלום זה יכול לעבוד?@תורה-צוה-לנו-משה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
השרשור ארוך...
בשביל מחשב שיש עליו סינון אתרוג, צריך איזו תעודת אבטחה, או שבלי כלום זה יכול לעבוד?המוכן זה עם תעודת אבטחה
-
@מחפש1 בהגדרות של הWSA
הגדרות>רשת ואינטרנט>WI FI> לחיצה על הגלגל שיניים>על העיפרון בשמאל למעלה>לשנות ה DNS 1 ל8.8.8.8 ואישור.
הבעיה שזה מתאפס בכל הפעלה מחדש.
לא יודע איך קובעים זאת@eitcok-grafik זה הצליח כמה פעמים. אבל עכשיו אני לא מצליח לפתוח את ההגדרות. כשאני מקיש על "נהל אפליקציות" נפתח לי חלון , וכשאני לוחץ על "נהל הגדרות" שוב ושוב לא נפתח כלום
מה עושים -
@eitcok-grafik זה הצליח כמה פעמים. אבל עכשיו אני לא מצליח לפתוח את ההגדרות. כשאני מקיש על "נהל אפליקציות" נפתח לי חלון , וכשאני לוחץ על "נהל הגדרות" שוב ושוב לא נפתח כלום
מה עושים@מחפש1 תפתח לרגע את הסייר קבצים של הWSA.
-
@מחפש1 תפתח לרגע את הסייר קבצים של הWSA.
@eitcok-grafik תודה. אבל לא הבנתי מה זה נקרא לפתוח את הסייר של הWSA
איפה פותחים את זה? -
@eitcok-grafik תודה. אבל לא הבנתי מה זה נקרא לפתוח את הסייר של הWSA
איפה פותחים את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
