תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
-
@ssshmuel שליטה מרחוק אנידסק
@A0533057932 אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@ssshmuel שליטה מרחוק אנידסק
@A0533057932 כן אני ישמח ממש
-
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
יש מי שיודע איך להתמודד עם הבעיה
אני מעלה צילום מסך
@A0533057932 יש לך ידיעה מה לעשות?? -
ממתין לתשובה..
מה עושים לבטל את מקלדת האנגלית (כלומר שהקשה על המקלדת הפיזית רושמת באנגלית ויש צורך להשתמש רק במקלדת על המסך). -
@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
יש מי שיודע איך להתמודד עם הבעיה
אני מעלה צילום מסך
@A0533057932 יש לך ידיעה מה לעשות??@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
יש מי שיודע איך להתמודד עם הבעיה
אני מעלה צילום מסך
@A0533057932 יש לך ידיעה מה לעשות??להתקין שוב
-
@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@מורדכה אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 @שמואל
קיבלתי שגיאה כזו לאחר ההרצה של הקובץ
"Microsoft.VCLibs.140.00" currently installed are: {Microsoft.VCLibs.140.00_14.0.29231.0_x64__8wekyb3d8bbwe}
NOTE: For additional information, look for [ActivityId] 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801 in the Event Log or use
the command line Get-AppPackageLog -ActivityID 4b174e88-83b7-0002-fbf5-174bb783d801
At C:\WSA-with-magisk-GApps-pico_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightly\Install.ps1:76 char:1- Add-AppxPackage -ForceApplicationShutdown -ForceUpdateFromAnyVersion ...
-
+ CategoryInfo : WriteError: (C:\WSA-with-mag...ppxManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], IOException + FullyQualifiedErrorId : DeploymentError,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand
יש מי שיודע איך להתמודד עם הבעיה
אני מעלה צילום מסך
@A0533057932 יש לך ידיעה מה לעשות??להתקין שוב
@A0533057932 לא עוזר בכל התקנה מחדש הוא כותב את ההודעה הזאת
-
@A0533057932 לא עוזר בכל התקנה מחדש הוא כותב את ההודעה הזאת
@אאוטלוק שליטה מרחוק אנידסק
-
@אאוטלוק שליטה מרחוק אנידסק
@A0533057932 אני חבר שלו הוא הלך רגע יבוא עוד כמה דקות, תהיה פה הבוקר?
-
@A0533057932 אני חבר שלו הוא הלך רגע יבוא עוד כמה דקות, תהיה פה הבוקר?
@אאוטלוק אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 אני חבר שלו הוא הלך רגע יבוא עוד כמה דקות, תהיה פה הבוקר?
אינני יודע
תנסה -
@אאוטלוק שליטה מרחוק אנידסק
@A0533057932
אתה יכול עכשיו?? -
@A0533057932
אתה יכול עכשיו??@מורדכה מספר אנידסק
-
@מורדכה מספר אנידסק
-
@A0533057932
אתה יכול עכשיו??@מורדכה הופעל מחדש?
אם כן תאשר -
ממתין לתשובה..
מה עושים לבטל את מקלדת האנגלית (כלומר שהקשה על המקלדת הפיזית רושמת באנגלית ויש צורך להשתמש רק במקלדת על המסך).@eitcok-grafik אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
ממתין לתשובה..
מה עושים לבטל את מקלדת האנגלית (כלומר שהקשה על המקלדת הפיזית רושמת באנגלית ויש צורך להשתמש רק במקלדת על המסך).תשבית בהגדרות את מקלדת גוגל
-
@אאוטלוק אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 אני חבר שלו הוא הלך רגע יבוא עוד כמה דקות, תהיה פה הבוקר?
אינני יודע
תנסה@A0533057932 אתה יכול לעזור גם לי בהשתלטות מרחוק?
-
@A0533057932 התקנתי את המערכת ונראה שהכל הותקן כמו שצריך אבל לא נותן לי חיבור לאינטרנט אשמח לעזרה
-
@A0533057932 התקנתי את המערכת ונראה שהכל הותקן כמו שצריך אבל לא נותן לי חיבור לאינטרנט אשמח לעזרה
@מחפש1 תנסה לשנות דיאנאס ל8.8.8.8 ה בהגדרות של הוויפי.
-
@מחפש1 תנסה לשנות דיאנאס ל8.8.8.8 ה בהגדרות של הוויפי.
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל -
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל -
@eitcok-grafik תודה. ואיפה אני משנה את ההגדרות האלו? בהגדרות הרשת של המחשב או באיזה מקום במערכת ה WSH?
אגב, הבעיה אצלי לא באינטרנט, אלא שהוא לא מוצא ולא מתחבר לווייפי בכלל@מחפש1 בהגדרות של הWSA
הגדרות>רשת ואינטרנט>WI FI> לחיצה על הגלגל שיניים>על העיפרון בשמאל למעלה>לשנות ה DNS 1 ל8.8.8.8 ואישור.
הבעיה שזה מתאפס בכל הפעלה מחדש.
לא יודע איך קובעים זאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות