תגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA
-
@A0533057932
אני מנסה להתקין ומקבל שגיאה זו פעם אחר פעם
הורדתי מהדרייב, סימנתי מה שצריך לסמן, סידרתי הגדרות האבטחה בPS כמנהל. מה עוד?
כמו כן - בכונן C מופיעות כל מיני תיקיות מתאריך של לפני השידרוג לווינ' 11', האם קשורות לWSA?

מה הפשט?
-
@A0533057932
אני מנסה להתקין ומקבל שגיאה זו פעם אחר פעם
הורדתי מהדרייב, סימנתי מה שצריך לסמן, סידרתי הגדרות האבטחה בPS כמנהל. מה עוד?
כמו כן - בכונן C מופיעות כל מיני תיקיות מתאריך של לפני השידרוג לווינ' 11', האם קשורות לWSA?

מה הפשט?
@ישראליק הפשט הוא שחסר לך קבצים
תוריד שוב -
@ישראליק הפשט הוא שחסר לך קבצים
תוריד שוב -
@A0533057932 התפלאתי על שגיאה זו מכיון שהורדתי קובץ זיפ מהדרייב, מה יכול היה לקרות לו בדרך?
@ישראליק שגיאה בחילוץ?
-
@ישראליק שגיאה בחילוץ?
-
@ישראליק שגיאה בחילוץ?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איש-ימיני-0 כוונתךהוספת תכונות אופציונליות?
-
@חכם-וזקן אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 זה שם התקייה
WSA-with-magisk-GApps-stock_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightlyכתוב בצורה מאד ברורה שכרגע רק PICO עובד
@A0533057932 אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@חכם-וזקן אמר בתגובות למדריך התקנת גוגל פליי ורוט לWSA:
@A0533057932 זה שם התקייה
WSA-with-magisk-GApps-stock_2204.40000.15.0_x64_Release-Nightlyכתוב בצורה מאד ברורה שכרגע רק PICO עובד
אין לי מושג אני התקנתי את PICOואותו בעיה נפתח החלון אבל נסגר וזהו....
-
@ssshmuel נסה להעתיק את זה לתיקיית "C:\Windows\System32"
-
@NH-LOCAL זה לא עזר זה רק עושה שעכשיו זה נפתח לשנייה ונסגר מייד
מישהו יכול להשתלט לי ולהתקין לי את זה? -
@ssshmuel לא. את האפליקציה עצמה. אפשר למחוק אותה דרך ההגדרות, או בחלון ההתחל בלחיצה על מקש ימני של סמל התוכנה
-
@ssshmuel אולי אם תפרט ברור מה עשית ומה לא יהיה ניתן לעזור
-
@ssshmuel אולי אם תפרט ברור מה עשית ומה לא יהיה ניתן לעזור
@A0533057932 הורדתי את זה
וניסיתי להתקין וזה לא נתן לי -
@A0533057932 הורדתי את זה
וניסיתי להתקין וזה לא נתן לי@ssshmuel המילים ניסיתי להתקין לא הכי עוזרות
-
@ssshmuel המילים ניסיתי להתקין לא הכי עוזרות
@A0533057932 הקיצור לא התקנתי כלום!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות