בעיה | ג'יבריש וסימני שאלה
-
יש תוכנות שיש בהם ג'יבריש או משהו דומה וכל מיני סימני שאלה.
יש לזה פיתרון?
(ספציפית אגרון צריך עדכון לווינדוס 11. העדכון של 10 לא עובד. אבל זו רק דוגמה אחת מכמה שנתקלתי בהן. גם אוצר החכמה בחלקו)@mdy אם זה באגים של ווינדוס 11, אז זה צרת רבים חצי נחמה...
יש להם עוד הרבה דפקות שיתוקנו עם הזמן.
כגון שאם גוררים קובץ ונעמדים איתו על שורת המשימות הוא לא פותח את החלון, ועוד -
@mdy אם זה באגים של ווינדוס 11, אז זה צרת רבים חצי נחמה...
יש להם עוד הרבה דפקות שיתוקנו עם הזמן.
כגון שאם גוררים קובץ ונעמדים איתו על שורת המשימות הוא לא פותח את החלון, ועוד@א-סאדיגערער עברנו מוקדם מידי?
-
@א-סאדיגערער עברנו מוקדם מידי?
@mdy אמר בבעיה | ג'יבריש וסימני שאלה:
@א-סאדיגערער עברנו מוקדם מידי?
אני עדיין על 10 וכמוני עוד רבים וטובים
-
ח חברים סימן נושא זה כשאלה ב
-
ח חברים סימן נושא זה כנפתר ב
-
ג'יבריש בווינדוס 11 ?
מצאתי את הפתרון. כנסו להגדרות 'זמן ושפה'.-'שפה ואזור'- 'הגדרות שפה וניהול'- 'שינוי אזור מערכת'
שנו לעברית. וראו ישועות@mdy כתב בבעיה | ג'יבריש וסימני שאלה:
ג'יבריש בווינדוס 11 ?
מצאתי את הפתרון. כנסו להגדרות 'זמן ושפה'.-'שפה ואזור'- 'הגדרות שפה וניהול'- 'שינוי אזור מערכת'
שנו לעברית. וראו ישועותאתה מלך! תודה רבה הושעת אותי אחרי התקנה נקיה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות