בקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310
-
@קינג-קומפיוטר אף אחד לא אמר שזה אנדרואיד
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
@יוסל-ה-0 @FSHLOMO אין שום קשר לאנדרואיד במכשירים האלו וגם הפורמטים של התקנת אפליקציות הם לא כמו c2 ודומיו ואין שום קשר ל jar
המערכת הפעלה אם אני לא טועה היא YanOsמה פתאום S30+ זה המערכת הפעלה
-
@קינג-קומפיוטר אף אחד לא אמר שזה אנדרואיד
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
@יוסל-ה-0 @FSHLOMO אין שום קשר לאנדרואיד במכשירים האלו וגם הפורמטים של התקנת אפליקציות הם לא כמו c2 ודומיו ואין שום קשר ל jar
המערכת הפעלה אם אני לא טועה היא YanOsמה פתאום S30+ זה המערכת הפעלה
-
@yair אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
המכשירים בעיקרון תומכים בקבצי jar, פשוט נוקיה לא שילמה ל java ע"מ לאפשר הרצת קבצי jar ברישיון. באופן חופשי
האפליקציות מבוססות jar. לגבי הלוח שנה, קיים בגרסת היבואן הרשמי.אז תכלס אפשר להתקין אם יש לי אחד שמאפשר התקנה?
-
@yair אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
המכשירים בעיקרון תומכים בקבצי jar, פשוט נוקיה לא שילמה ל java ע"מ לאפשר הרצת קבצי jar ברישיון. באופן חופשי
האפליקציות מבוססות jar. לגבי הלוח שנה, קיים בגרסת היבואן הרשמי.אז תכלס אפשר להתקין אם יש לי אחד שמאפשר התקנה?
@עניו-כמשה לא
-
@yair אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
המכשירים בעיקרון תומכים בקבצי jar, פשוט נוקיה לא שילמה ל java ע"מ לאפשר הרצת קבצי jar ברישיון. באופן חופשי
האפליקציות מבוססות jar. לגבי הלוח שנה, קיים בגרסת היבואן הרשמי.אז תכלס אפשר להתקין אם יש לי אחד שמאפשר התקנה?
-
@עניו-כמשה לא כי אין כזה.
-
@עניו-כמשה אפליקציות
-
@עניו-כמשה אפליקציות
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
@עניו-כמשה אפליקציות
אז מה יש שם
תכלס אם אני מזמין מסין אין לי אפשרות להתקין כלום עליו? -
@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
@עניו-כמשה אפליקציות
אז מה יש שם
תכלס אם אני מזמין מסין אין לי אפשרות להתקין כלום עליו?@עניו-כמשה אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
אז מה יש שם
לא יודע
@עניו-כמשה אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
תכלס אם אני מזמין מסין אין לי אפשרות להתקין כלום עליו?
נכון
-
@עניו-כמשה אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
אז מה יש שם
לא יודע
@עניו-כמשה אמר בבקשת מידע | התקנת אפליקציות בנוקיה החדשים 215/225/3310:
תכלס אם אני מזמין מסין אין לי אפשרות להתקין כלום עליו?
נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות