גירסה כשרה ליאנג
-
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס @מנהל-ראשי @זלמן עזרה דחופה מחקתי את היישומים שהייתי מעונין וכנראה גם יישומי מערכת
מה עושים?
התקנת גירסה/משהו אחר???תתקין מחדש גירסה
אני חושב שאסור לצטט מנהלים..@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה? יש לי גירסה לא כשרה איך אני מתקין אותה?
והאם יש למישהו גירסה כשרה
-
@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה? יש לי גירסה לא כשרה איך אני מתקין אותה?
והאם יש למישהו גירסה כשרה
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה
והאם יש למישהו גירסה כשרהאין גירסה כשרה
כי זה עולה המון
אבל עוד רגע אני יביא קישור כאן בפורום של איך מתקינים -
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה
והאם יש למישהו גירסה כשרהאין גירסה כשרה
כי זה עולה המון
אבל עוד רגע אני יביא קישור כאן בפורום של איך מתקינים@זליג-פוקס אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה
והאם יש למישהו גירסה כשרהאין גירסה כשרה
כי זה עולה המון
אבל עוד רגע אני יביא קישור כאן בפורום של איך מתקינים -
@זליג-פוקס אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס איך מתקינים גירסה
והאם יש למישהו גירסה כשרהאין גירסה כשרה
כי זה עולה המון
אבל עוד רגע אני יביא קישור כאן בפורום של איך מתקינים@זליג-פוקס זה לא הסבר איך מתקינים !
זה בקשת גירסה! -
@זליג-פוקס זה לא הסבר איך מתקינים !
זה בקשת גירסה! -
@זליג-פוקס התקנתי דרייברים ולא מזהה את המכשיר מה עושים?
-
@זליג-פוקס התקנתי דרייברים ולא מזהה את המכשיר מה עושים?
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס התקנתי דרייברים ולא מזהה את המכשיר מה עושים?
תשלח תמונה של המכשיר
-
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס התקנתי דרייברים ולא מזהה את המכשיר מה עושים?
תשלח תמונה של המכשיר
-
-
@זליג-פוקס כשאני פותח את אודין הוא שואל כזה שאלה

-
@זליג-פוקס כשאני פותח את אודין הוא שואל כזה שאלה

-
@זליג-פוקס כשאני פותח את אודין הוא שואל כזה שאלה

@זליג-פוקס וכשאני לוחץ אישור אז

-
@זליג-פוקס וכשאני לוחץ אישור אז

-
@זליג-פוקס כן
-
@זליג-פוקס כן
-
@זליג-פוקס המכשיר נטען עם הכבל הזה והתקנתי דרייברים מחדש ולא עוזר
-
@זליג-פוקס המכשיר נטען עם הכבל הזה והתקנתי דרייברים מחדש ולא עוזר
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס המכשיר נטען עם הכבל הזה והתקנתי דרייברים מחדש ולא עוזר
אולי נחכה ל @שמואל
-
@ארי אמר בגירסה כשרה ליאנג:
@זליג-פוקס המכשיר נטען עם הכבל הזה והתקנתי דרייברים מחדש ולא עוזר
אולי נחכה ל @שמואל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
