בירור | כונן חיצוני או דיסק אונקי .?
-
מה עדיף לי כונן חיצוני או דיסק אונקי ששניהם 1 TR והונקי יותר זול..חשוב הכונן חיצוני??
-
מה עדיף לי כונן חיצוני או דיסק אונקי ששניהם 1 TR והונקי יותר זול..חשוב הכונן חיצוני??
@יוסף-קורקוש-0 תלוי מה אתה רוצה לעשות עם הכונן אם לגיבוי לך על הדיסק קשיח ואם לא אז לך על הדיסק און קי
-
@יוסף-קורקוש-0 תלוי מה אתה רוצה לעשות עם הכונן אם לגיבוי לך על הדיסק קשיח ואם לא אז לך על הדיסק און קי
@קינג-קומפיוטר גם לגיבוי חומר..וגם לאכסון נוסף
-
@קינג-קומפיוטר גם לגיבוי חומר..וגם לאכסון נוסף
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבירור | כונן חיצוני או דיסק אונקי .?:
@קינג-קומפיוטר גם לגיבוי חומר..וגם לאכסון נוסף
זה סותר קצת
ותכלס אם זה גם לגיבוי וודאי כונן -
@יוסף-קורקוש-0 אמר בבירור | כונן חיצוני או דיסק אונקי .?:
@קינג-קומפיוטר גם לגיבוי חומר..וגם לאכסון נוסף
זה סותר קצת
ותכלס אם זה גם לגיבוי וודאי כונן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות