אשמח שיעלו כאן גירסא ליאנג s6310
-
שלום וברכה נתקע לי הפלאפון גלאקסי יאנג s6310 ואני רוצה לעשות גירסא חדשה ומה ששמואל העלה נחסם לי בנטפרי אשמח אם יעלו פה תודה רבה(ממש חשוב לי)
@יוני אמר באשמח שיעלו כאן גירסא ליאנג s6310:
שלום וברכה נתקע לי הפלאפון גלאקסי יאנג s6310 ואני רוצה לעשות גירסא חדשה ומה ששמואל העלה נחסם לי בנטפרי אשמח אם יעלו פה תודה רבה(ממש חשוב לי)
למה לא לבקש מנטפרי שיפתחו??
-
@יוני אמר באשמח שיעלו כאן גירסא ליאנג s6310:
שלום וברכה נתקע לי הפלאפון גלאקסי יאנג s6310 ואני רוצה לעשות גירסא חדשה ומה ששמואל העלה נחסם לי בנטפרי אשמח אם יעלו פה תודה רבה(ממש חשוב לי)
למה לא לבקש מנטפרי שיפתחו??
@להבין-ולהשכיל זה מה שכתוב לי

-
@להבין-ולהשכיל זה מה שכתוב לי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות