בירור | אפשר להכניס תמונות בבלוטוס?
-
@אברך-פשוט
לא אמורה להיות בעיה, אם יש לך שם בלוטוס זה אמור לעבוד
תשחק שם עם כל האפשרויות עד שתגלה איך עושים את זה (לחצן שמאלי- חיפוש מכשירים, סטטוס- התחברות למכשיר) -
@אברך-פשוט
לא אמורה להיות בעיה, אם יש לך שם בלוטוס זה אמור לעבוד
תשחק שם עם כל האפשרויות עד שתגלה איך עושים את זה (לחצן שמאלי- חיפוש מכשירים, סטטוס- התחברות למכשיר)@gyhgyh אמר בבירור | אפשר להכניס תמונות בבלוטוס?:
@אברך-פשוט
לא אמורה להיות בעיה, אם יש לך שם בלוטוס זה אמור לעבוד
תשחק שם עם כל האפשרויות עד שתגלה איך עושים את זה (לחצן שמאלי- חיפוש מכשירים, סטטוס- התחברות למכשיר)ניסיתי
וחיברתי מכשיר
אבל הוא כל הזמן כותב ”שליחה נכשלה”....
למה? -
@אברך-פשוט אמר בבירור | אפשר להכניס תמונות בבלוטוס?:
במכשיר שיאומי כשר של ועדת הרבנים, אפשר להכניס קבצים דרך הבלוטוס?
לא.
הבלוטוס של זה מזהה רק התקני שמע כמו אוזניות, רמקולים וכדו' -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות