בירור | איזה פוטושופ מתאים למחשב חלש מאוד (2.5 או 3 ג'יגה ראם) בערך
-
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOS -
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOS@יושב-אהלים אמר בבירור | איזה פוטושופ מתאים למחשב חלש מאוד (2.5 או 3 ג'יגה ראם) בערך:
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOSיש לך את cs5 בעברית?
-
@יושב-אהלים אמר בבירור | איזה פוטושופ מתאים למחשב חלש מאוד (2.5 או 3 ג'יגה ראם) בערך:
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOSיש לך את cs5 בעברית?
-
-
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOS@יושב-אהלים אמר בבירור | איזה פוטושופ מתאים למחשב חלש מאוד (2.5 או 3 ג'יגה ראם) בערך:
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOSמה יותר טוב cs6 או cs5
-
@יושב-אהלים אמר בבירור | איזה פוטושופ מתאים למחשב חלש מאוד (2.5 או 3 ג'יגה ראם) בערך:
@תמיד-עוזר הדרישות המקוריות הם 2 gb ram, אבל אני מניח שהמחשב לא ישרוד.
אולי את ה cs6 בגרסא ניידת. @KINGYOSמה יותר טוב cs6 או cs5
@תמיד-עוזר cs6 הוא טוב מאוד עבדתי איתו תקופה קצרה והוא לא רע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות