בעיה | לא מקבל שיחות נכנסות
-
יש לי שיאומי QIN S1+ עם סים של הוטמובייל והמון פעמים- בערך פעם פעמיים בשבוע מודיעים לי אנשים שאין אפשרות להתקשר אלי ואני לא זמין ולאחר שאני בודק אני רואה שאכן הפלאפון לא מקבל שיחות ורק אחרי שאני מכבה ומדליק הוא שוב מקבל שיחות- עד לפעם הבאה שאני לא יודע האם היא תוך שעה או תוך יום..
יש למישהו מידע על זה והאם זה קשור למכשיר או לסים
תודה רבה -
יש לי שיאומי QIN S1+ עם סים של הוטמובייל והמון פעמים- בערך פעם פעמיים בשבוע מודיעים לי אנשים שאין אפשרות להתקשר אלי ואני לא זמין ולאחר שאני בודק אני רואה שאכן הפלאפון לא מקבל שיחות ורק אחרי שאני מכבה ומדליק הוא שוב מקבל שיחות- עד לפעם הבאה שאני לא יודע האם היא תוך שעה או תוך יום..
יש למישהו מידע על זה והאם זה קשור למכשיר או לסים
תודה רבה@איזי-הייטק
קשור להוט מובייל וקשור למיקום בו אתה נמצא
יש לי את זה גם המון במכשיר יאנג -
@איזי-הייטק
קשור להוט מובייל וקשור למיקום בו אתה נמצא
יש לי את זה גם המון במכשיר יאנג -
יש לי שיאומי QIN S1+ עם סים של הוטמובייל והמון פעמים- בערך פעם פעמיים בשבוע מודיעים לי אנשים שאין אפשרות להתקשר אלי ואני לא זמין ולאחר שאני בודק אני רואה שאכן הפלאפון לא מקבל שיחות ורק אחרי שאני מכבה ומדליק הוא שוב מקבל שיחות- עד לפעם הבאה שאני לא יודע האם היא תוך שעה או תוך יום..
יש למישהו מידע על זה והאם זה קשור למכשיר או לסים
תודה רבה@איזי-הייטק תגדיר את הפלאפון שיהיה רק על דור 2 (GSM) ותראה שיפור משמעותי בעז'ה
-
@איזי-הייטק תגדיר את הפלאפון שיהיה רק על דור 2 (GSM) ותראה שיפור משמעותי בעז'ה
@מוטי-ברנד יש לי טלפון DOOV 17 ולא מקבל שיחות רק מוציא, אני בגולן טלקום. מה אני עושה?
-
@מוטי-ברנד יש לי טלפון DOOV 17 ולא מקבל שיחות רק מוציא, אני בגולן טלקום. מה אני עושה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
