שאלה | תאורת לילה
-
בווינדוס 10 היה אפשר לעשות תאורת לילה באופן נגיש דרך שורת המשימות
בווינדוס 11 מצאתי בינתים רק דרך ההגדרות
מישהו יודע משהו יותר קצר?
פה אין את זה

-
בווינדוס 10 היה אפשר לעשות תאורת לילה באופן נגיש דרך שורת המשימות
בווינדוס 11 מצאתי בינתים רק דרך ההגדרות
מישהו יודע משהו יותר קצר?
פה אין את זה

@פייבל-אשרינו אמר בשאלה | תאורת לילה:
בווינדוס 10 היה אפשר לעשות תאורת לילה באופן נגיש דרך שורת המשימות
בווינדוס 11 מצאתי בינתים רק דרך ההגדרות
מישהו יודע משהו יותר קצר?
פה אין את זה

בתמונה שהבאת למטה בצד שמאל יש לךציור של עט, תיכנס לזה ושם תוסיף את האופציה של תאורת לילה
-
פ פייבל אשרינו סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פייבל אשרינו סימן נושא זה כנפתר ב
-
@פייבל-אשרינו אמר בשאלה | תאורת לילה:
בווינדוס 10 היה אפשר לעשות תאורת לילה באופן נגיש דרך שורת המשימות
בווינדוס 11 מצאתי בינתים רק דרך ההגדרות
מישהו יודע משהו יותר קצר?
פה אין את זה

בתמונה שהבאת למטה בצד שמאל יש לךציור של עט, תיכנס לזה ושם תוסיף את האופציה של תאורת לילה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות