בקשה | אפשר מדריך פשוט לאמולטור של אנדרואיד בוינ' 11?
-
@צדיק-תמים המדכירים שלך כבר מתקדמים למי שיש לו את זה איך משתמשים, אני רוצה לדעת קודם כל איפה זה ואיך פותחים...
תודה רבה! -
@צדיק-תמים המדכירים שלך כבר מתקדמים למי שיש לו את זה איך משתמשים, אני רוצה לדעת קודם כל איפה זה ואיך פותחים...
תודה רבה!@eba אמר בבקשה | אפשר מדריך פשוט לאמולטור של אנדרואיד בוינ' 11?:
אני רוצה לדעת קודם כל איפה זה ואיך פותחים...
זה לא מגיע עם וינ' 11 רשמי
רק בבטא ורק מאמזון וכו' כמו שכבר פירטתי
ואם יש לך סינון זה בכל מקרה לא טוב כיוון שאין תעודת אבטחה...
תצטרך להתקין על וינ' רשמי רגיל גרסה ערוכה של wsa עם רוט, ועליה לשים תעודת אבטחה ברמת מערכת
כמו המדריך שהביאו פה
או המדריך של @A0533057932 -
א אלישי העביר נושא זה מ-WSA in WIN 11 ב-
-
@shloimy אמר בבקשה | אפשר מדריך פשוט לאמולטור של אנדרואיד בוינ' 11?:
@eba
https://tchumim.com/topic/12157/הוראות-התקנת-ממשק-אנדרואיד-עם-magisk-מובנה-בwindows-11-הטמעת-תעודת-אבטחה-של-נטפרי?_=1636279808664החבילה שמצורף במדריך הנל, פג תוקפו.
מישהו יודע איפה יש מדריך+קבצים מצורפים, למתחיל מאפס?
תודה -
@shloimy אמר בבקשה | אפשר מדריך פשוט לאמולטור של אנדרואיד בוינ' 11?:
@eba
https://tchumim.com/topic/12157/הוראות-התקנת-ממשק-אנדרואיד-עם-magisk-מובנה-בwindows-11-הטמעת-תעודת-אבטחה-של-נטפרי?_=1636279808664החבילה שמצורף במדריך הנל, פג תוקפו.
מישהו יודע איפה יש מדריך+קבצים מצורפים, למתחיל מאפס?
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות