בעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?
-
@eitcok-grafik אצלי במחשב דל 14 אינצ' זה נמצא בתור מקש FN במקש קונטרול הימני, כלומר שכאשר כפתור ה-FN לחוץ ולוחצים על הכפתור הנ"ל - מקבלים את הפעולה הזו.
-
@kingyos אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@tazz @דניאל-שיין @NH-LOCAL
Windows 11 Classic Context Menu v1.1

חסום לי...
-
@kingyos אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@tazz @דניאל-שיין @NH-LOCAL
Windows 11 Classic Context Menu v1.1

חסום לי...
-
-
יש גם את זה עם הרבה אפשרויות נוספות
https://github.com/valinet/ExplorerPatcher/releases/tag/22000.348.39.1_493cf27 -
@tazz אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
שלא אצטרך בכל פעם ללחוץ אפשרויות נוספות שיחזור כמו בווינדוס 10
בלת"ק
הכי פשוט זה להשתמש בתוכנה הזו קליק קטן והכל חוזר לכמו שהי
הW11ClassicMenu.zip -
@tazz אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
שלא אצטרך בכל פעם ללחוץ אפשרויות נוספות שיחזור כמו בווינדוס 10
בלת"ק
הכי פשוט זה להשתמש בתוכנה הזו קליק קטן והכל חוזר לכמו שהי
הW11ClassicMenu.zip -
ה הברסלברי התייחס לנושא זה ב
-
יש אפשרות גם דרך שינוי קטן בריג'סטרי, וכך גם אפשר לבטל בקלות אם מתחרטים...
https://madrichim.ovh/topic/334/מדריך-הרחבת-תפריט-מקש-ימני-כברירת-מחדל-ב-windows-11@צדיק-תמים @להתרומם @KINGYOS @מישהו12 @לומדעס
התקנתי איזה סקריפט של מקש ימני כמו וינדוס 10,
האם יש אפשרות להסיר אותו?זה היה הסקריפט:
קליק-ימני-כמו-10 (1).bat -
@צדיק-תמים @להתרומם @KINGYOS @מישהו12 @לומדעס
התקנתי איזה סקריפט של מקש ימני כמו וינדוס 10,
האם יש אפשרות להסיר אותו?זה היה הסקריפט:
קליק-ימני-כמו-10 (1).bat@מנחם-אבינו כתב בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@צדיק-תמים @להתרומם @KINGYOS @מישהו12
התקנתי איזה סקריפט של מקש ימני כמו וינדוס 10,
האם יש אפשרות להסיר אותו?זה היה הסקריפט:
קליק-ימני-כמו-10 (1).batיש כאן מדריך להסרה
https://madrichim.ovh/topic/334/מדריך-הרחבת-תפריט-מקש-ימני-כברירת-מחדל-ב-windows-11 -
@מנחם-אבינו כתב בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@צדיק-תמים @להתרומם @KINGYOS @מישהו12
התקנתי איזה סקריפט של מקש ימני כמו וינדוס 10,
האם יש אפשרות להסיר אותו?זה היה הסקריפט:
קליק-ימני-כמו-10 (1).batיש כאן מדריך להסרה
https://madrichim.ovh/topic/334/מדריך-הרחבת-תפריט-מקש-ימני-כברירת-מחדל-ב-windows-11@K-O-G
חסום לי,
יש לך איך לשלוח לי את התוכן? -
@K-O-G
חסום לי,
יש לך איך לשלוח לי את התוכן? -
@K-O-G
אין אפשרות להעתיק בקובץ הזה.
שלח כטקסט.
תודה מראש. -
@K-O-G
אין אפשרות להעתיק בקובץ הזה.
שלח כטקסט.
תודה מראש. -
@K-O-G
תודה רבה.
חבל שאני לא יכול לעשות לייק...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
