ווינדוס שהורדתי מפה
-
-

אני לא הבנתי אם הווינדוס שהורדתי פה לפי ההוראות שהיו לי פה הוא פרוץ או שעוד מעט מייקרוסופט יגידו לי שהם סוגרים לי את המערכת כי זה מערכת נסיוניתת?ואיך זה שבמחשב יש לי פחות HARDdisk אני זוכר שלפני שפרצתי היה איזה 500 GIGA
משהוא יודע איך אפשר לבדוק את זה? -
איך זה פרוץ זה מעניין התוכנה הזו שהביאו שם במדריך את מפעיל אותה והיא כמט לא עושה כלום כמה דקות וזהו לא ריסטרט לא כלום
בכל מקרה תגיד אחי את יודע איך אני בודק איפה כל הHARDDISK שלי?
-
אבל תגיד זה חשוב שהיה מלא זיכרון ב C כי כל התוכנות מותקנות ב Progremfiles
אZ אולי כדאי להשם הכל בC -
אבל תגיד זה חשוב שהיה מלא זיכרון ב C כי כל התוכנות מותקנות ב Progremfiles
אZ אולי כדאי להשם הכל בC
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


