מדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
-
-
איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
1.לפתוח power shell כמנהל
2.להריץ:dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60אפשר לעשות גם ערך אחר
ניתן לעשות את זה עד גמר ה10 ימים
בהצלחה
cardit@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
ניתן להריץ זאת רק לפני שעובר 10 ימים מהמעבר ל-11, ואז זה מאריך את השמירה ל-60 יום.
לאחר ה-10 ימים הנקודת שחזור נמחקת ולא ניתן לחזור אליה ע"י הפקודה הנ"ל. -
@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
ניתן להריץ זאת רק לפני שעובר 10 ימים מהמעבר ל-11, ואז זה מאריך את השמירה ל-60 יום.
לאחר ה-10 ימים הנקודת שחזור נמחקת ולא ניתן לחזור אליה ע"י הפקודה הנ"ל.@צדיק-תמים חשבתי שזה ברור בכל מקרה הוספתי את ההערה הזאת
-
איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
1.לפתוח power shell כמנהל
2.להריץ:dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60אפשר לעשות גם ערך אחר
ניתן לעשות את זה עד גמר ה10 ימים
בהצלחה
carditפוסט זה נמחק! -
@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
#anchor(איך לקבל 60 יום לחזרה
זה אומר שהצליח?

@fshlomo בכל אופן זו תשובה שהפעלת את powershell ללא הרשאות ניהול
-
איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10
1.לפתוח power shell כמנהל
2.להריץ:dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60אפשר לעשות גם ערך אחר
ניתן לעשות את זה עד גמר ה10 ימים
בהצלחה
cardit@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
2.להריץ:
dism /online /Get-OSUninstallWindowזה רק מראה כמה ימים מוגדר עכשיו.
dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60
זה מגדיר בפועל ל 60 יום!
אגב למי שמעוניין ניתן לכתוב ערך אחר במקום ה-60. -
@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
2.להריץ:
dism /online /Get-OSUninstallWindowזה רק מראה כמה ימים מוגדר עכשיו.
dism /online /Set-OSUninstallWindow /Value:60
זה מגדיר בפועל ל 60 יום!
אגב למי שמעוניין ניתן לכתוב ערך אחר במקום ה-60.@shloimy אפשר גם לכתוב שנה?
-
@shloimy אפשר גם לכתוב שנה?
@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
אפשר גם לכתוב שנה?
לפי מה שזכור לי הערך אחרי Value (הימים) צריך להיות בין 2 ל-60.
-
@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
אפשר גם לכתוב שנה?
לפי מה שזכור לי הערך אחרי Value (הימים) צריך להיות בין 2 ל-60.
@shloimy מי ירצה פחות מ60?

-
@shloimy מי ירצה פחות מ60?

@יוסי-רחמים אמר במדריך | איך לקבל 60 יום לחזרה לwin10:
@shloimy מי ירצה פחות מ60?
רוב האנשים.
כי בינתיים כל השישים יום כל הקבצים של ווינדוס 10 ישארו על המחשב, וחבל על המקום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
