מדריך | WSA - העברת קבצים מהמחשב שלך להורדות
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
L liy התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
-
מ משה ת התייחס לנושא זה ב
-
@EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA


בקרוב בגיטהאב.
אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמח -
@EBA אני בדיוק עובד על תוכנה שתעשה מעין סייר קבצים לWSA


בקרוב בגיטהאב.
אם למישהו יש המלצות לצבעים אחרים-אשמחפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
א אביב לוין התייחס לנושא זה ב
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
-
ס סקרן להבין התייחס לנושא זה ב
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
-
M mdy התייחס לנושא זה ב
-
-
(דרך מעניינת לשיוט כללי בקבצים של האימולטור - כבר כתבתי כאן.)
עכשיו אני יביא דרך נוספת רק להעברת קבצים מהמחשב >> לתוך ההורדות באימולטור.
- תורידו את הADB ואת platform-tools מכאן.
- תורידו את הסקריפט PushFiles.cmd
תניח את הסקריפט עם התיקייה של הADB.
לא באותה תיקייה אלא עם התיקייה!
כמו בתמונה:

כדי לדחוף קבצים לתיקיית ההורדות באימולטור - פשוט שים אותם באותה תיקייה ואז גרור ושחרר על הסקריפט.
כמו בתמונה:

- זהו. הקובץ נמצא בהורדות באימולטור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
