בירור | צינתוק בכל הודעה לרשימת חברים
-
קיים כזה אפשרות של צינתוק בכל הודעה שמוקלטת לשלוחה, נניח קו שבשלוחה 2 מקליטים ובשלוחה 1 מאזינים, שיהיה אופצייה למשתמש להחליט האם להוציא צינתוק או לא בדומה לווצאפ פון
@avramk100 בהחלט
צריך לערוך את מקשי התפריט שלאחר הקלטה
ולהגדיר למשל שמקש 1 רק לשמור
ומקש 2 מאשר את ההקלטה ושולח צינטוק -
@avramk100 בהחלט
צריך לערוך את מקשי התפריט שלאחר הקלטה
ולהגדיר למשל שמקש 1 רק לשמור
ומקש 2 מאשר את ההקלטה ושולח צינטוק@צדיק-תמים תודה רבה.
עוד שאלה, אפשרי לחסום את הקו רק למשתמשים מורשים ? -
@צדיק-תמים תודה רבה.
עוד שאלה, אפשרי לחסום את הקו רק למשתמשים מורשים ? -
@avramk100 אם אתה רוצה לחסום את כל הקו
הכי קל לעשות זאת זה דרך רשימת תפוצה והגדרת רשימה לבנה
אפשר גם בקלות דרך הטלפון
שלוחה 6 בניהול
ואז נראה לי 3 (לא בטוח)
או דרך האתר:@צדיק-תמים אמר בבירור | צינתוק בכל הודעה לרשימת חברים:
@avramk100 אם אתה רוצה לחסום את כל הקו
הכי קל לעשות זאת זה דרך רשימת תפוצה והגדרת רשימה לבנה
אפשר גם בקלות דרך הטלפון
שלוחה 6 בניהול
ואז נראה לי 3 (לא בטוח)
או דרך האתר:יפה, תודה רבה רבה. פשוט לא מכיר את המערכות הללו כל כך
-
@צדיק-תמים אמר בבירור | צינתוק בכל הודעה לרשימת חברים:
@avramk100 אם אתה רוצה לחסום את כל הקו
הכי קל לעשות זאת זה דרך רשימת תפוצה והגדרת רשימה לבנה
אפשר גם בקלות דרך הטלפון
שלוחה 6 בניהול
ואז נראה לי 3 (לא בטוח)
או דרך האתר:יפה, תודה רבה רבה. פשוט לא מכיר את המערכות הללו כל כך
@avramk100 תוכל לפונות לפורום של ימות המשיח תקבל את כול העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
