מצלמת רשת
-
@bbn הבנתי
אבל שאלתי, כאשר אתה ברשת המקומית איך אתה מחבר למצלמה?
היא מספקת ממשק WEB (בדפדפן) או שזה תוכנה וכד'? -
@שמואל אני מכניס בדפדפן את הIP של המצלמות
וזה מעביר אותי לאתר שהוא כמו ממשק כזה
כמו שהעלתי פה :
https://mitmachim.top/topic/3038/התחברות-למצלמות-מהמחשב/3 -
@bbn אם ככה אז הכי פשוט.
זה לכאורה פורט 80, כלומר HTTP ולא HTTPS.
אתה צריך ליצור הפנייה מפורט כלשהוא חיצוני לפורט 80 של המצלמה.
כמובן, חייב IP קבוע -
-
@שמואל בוא נגיד שIP קבוע אני יחפש איפה שהוא בהגדרות של המצלמה
אבל לגבי ההפניה זה מסובך?
יש לי את הרווטר של נטויזן ..
זה:
-
-
מצאתי את המדריך של הרווטר שלי
אבל אין שם הסבר על פתיחת פורטים
אם מישהו יכול להסביר את העניין איך עושים את זה אני ישמח..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות





